Avatar billede kebb Nybegynder
09. februar 2006 - 18:25 Der er 1 kommentar

Web Grafiker

Grafisk illustrator søges til stilling på løst basis. Virksomheden ligger i forskerpakken Scion på DTU. Udviklingskontoret udgør en del af en mindre IT-virksomhed med pt. 15 programmører.

Du kommer til at få en betragtelig mængde selvstændigt arbejde, da du bliver virksomhedens eneste grafisk kloge medarbejder (blandt alle programmørerne). Det er et krav med tidligere erhvervserfaring indenfor den samme sektor. Du skal være fleksibel mht. arbejdsplanlægning, da vi arbejder med deadlines og fra tid til anden har uger med hektisk aktivitet. Vi forventer, at du er meget erfaren indenfor produktion af websider, og det er en fordel, hvis du er god til bannere, brochurer og visitkort.

•    Projektbaseret arbejde. Du bliver en slags løst tilknyttet konsulent. Vi estimerer at der bliver tale om arbejde 5-15 timer om ugen.
•    Timeløn 150 kr.
•    On-campus på DTU 10 min fra Lyngby S-togsstation

Vi søger en person med solide færdigheder indenfor ét og meget gerne flere af de følgende grafiske illustrationsværktøjer:

    Adobe Photoshop
    Adobe Illustrator
    Macromedia Flash
    Macromedia Dream Weaver

Hvis du er interesseret, så send venligst en e-mail til Kevin Beier på e-mail adressen kb@hostedtechnologies.com. Alternativt kan ansøgninger sendes til vores adresse (se nedenfor), men elektronisk post foretrækkes!
Avatar billede Mik2000 Professor
18. februar 2006 - 00:58 #1
Hvis der kan blive tale om noget fjernarbejde så vil jeg være interreseret.

Jeg har meget stor erfaring med:
Photoshop
Flash
Dreamweaver

Jeg har stor erfaring med:
Illustrator
Indesign
Office pakken

Derudover har jeg også lidt erfaring med:
3D studio max

Derudover har jeg stor erfaring med:
HTML
PHP / MySQL
CSS

... og lidt erfaring med:
ASP
Javascript

Jeg skriver naturligvis gerne ansøg og skriver lidt nærmere om mig selv. Men vil gerne høre om det kan klares som fjernarbejde først?