Avatar billede bundkort Nybegynder
07. februar 2006 - 10:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows media center Fjernbetjening?

Hej, jeg har købt et tv-kort Hauppauge WinTV-PVR-150 som virker til windows media center, men den fjernbetjening der var med kortet virker ikke, har prøvet det software der er med kortet, men fjernbetjeningen vil stadig ikke virke til media centret, kun til deres eget program, hvad kan jeg gøre? nogen der har nogen link eller en ide?
Avatar billede geagleeye Nybegynder
07. februar 2006 - 11:04 #1
hmm....hvis fjernbetjening virker til deres program så er det ikke den der er noget galt med.
men der er jo det at Win MPC har en setup program som starter første gang du kører programmet, og der sker der noget konfigration af alt også fjernbetjening.
Avatar billede geagleeye Nybegynder
07. februar 2006 - 11:08 #2
hmmmm ja nu har efterprøvet.... det ser mærkligt ud.
Avatar billede geagleeye Nybegynder
07. februar 2006 - 11:09 #3
sorry forkert indlæg
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. februar 2006 - 11:35 #4
Bundkort>> Hvad siger ekspertens regler om dobbelt op på spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/685626

Regel 2.1.11: http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Regler for brug af Eksperten.dk

Det er ikke tilladt at:

oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
oprette reference/reklame spørgsmål, hvor man kun reklamerer for et tidligere oprettet spørgsmål for at få folk til at hjælpe i det spørgsmål.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. februar 2006 - 11:37 #5
Er det WinTV-PVR-150 eller WinTV-PVR-150 MCE du har købt?
Avatar billede bundkort Nybegynder
07. februar 2006 - 13:02 #6
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. februar 2006 - 14:22 #7
Det er det her der har understøttelse for windows mediacenter: http://www.hauppauge.com/pages/products/data_pvr150mce.html
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. februar 2006 - 14:22 #8
Du skal have et mce kort.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. februar 2006 - 13:09 #9
virker det nu?