Avatar billede okoleg Nybegynder
06. februar 2006 - 17:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fjerne password på netværk

Hejsa

Mine forældre har et trådløst netværk derhjemme. Nu har deres computer været til rep, og det trådløse netværk skal installeres igen. De havde i sin tid en mand ude og opsætte netværket med en adgangskode. Firmaet er imdl. lukket i mellemtiden, så hvad nu?
Kan vi lave et nyt netværk og slette det gamle, eller kan vi finde denne kode på en eller anden måde
Avatar billede nicer Nybegynder
06. februar 2006 - 17:26 #1
Hvilken router har du og kan du se om der er en lille reset knap på routeren?
Avatar billede okoleg Nybegynder
06. februar 2006 - 17:39 #2
Mærke: Linksys

Der er en lille reset knap, ja.
Avatar billede nicer Nybegynder
06. februar 2006 - 17:42 #3
hold den inde indtil lyset i lamperne blinker, så vil routeren glemme ALLE indstillinger der er blevet lavet, men ved du om i har andre specielle indstillinger på den?
Avatar billede okoleg Nybegynder
06. februar 2006 - 17:50 #4
Det har vi ikke
Avatar billede nicer Nybegynder
06. februar 2006 - 17:52 #5
okay, kan du give mig hele navnet på routeren... Linksys er desværre ikke meget at gå ud fra :(
Avatar billede okoleg Nybegynder
06. februar 2006 - 18:00 #6
Modellen er: WAP54G

Tekst på front: Wireless-G 2.4GHz 54 g

Access Point

Kan det bruges?
Avatar billede nicer Nybegynder
06. februar 2006 - 18:01 #7
yes det kan det :) finder lige en guide, så du kan sætte det trådløse netværk op igen :)
Avatar billede okoleg Nybegynder
06. februar 2006 - 18:15 #8
SUPER! Skal jeg resete routeren med det samme?
Avatar billede nicer Nybegynder
06. februar 2006 - 18:20 #9
ja kan du godt gøre...

http://www.linksys.com/servlet/Satellite?childpagename=US%2FLayout&packedargs=c%3DL_Product_C2%26cid%3D1126536803676&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper

håber du har det nyeste adobe pdf reader installeret :)
i højre side skal du trykke på user guide, i den skulle der gerne stå alt det du behøverm, men den er skrevet på engelsk, så håber du kan sproget
Avatar billede okoleg Nybegynder
06. februar 2006 - 21:50 #10
SUPER! Taxa

Svar lige, så kan du få point:-)
Avatar billede nicer Nybegynder
06. februar 2006 - 21:52 #11
Jeg håber du fik lavet din router som det passede dig :)