Avatar billede talos Nybegynder
06. februar 2006 - 11:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installer til Debug igen

Jeg har netop tilføjet et setup project til mit program for at se hvordan det virkede. Det virkede selvfølgelig fint men problemet er at jeg ikke længere kan compile -> debugge mit project nu.

Hvordan kommer jeg til det igen? Har forsøgt at slette setup projectet, men uden held.
Avatar billede spif2001 Nybegynder
06. februar 2006 - 11:15 #1
Lyder mystisk - prøv at højreklikke på dit projekt og vælg at det skal være "Startup project".
Avatar billede talos Nybegynder
06. februar 2006 - 11:20 #2
Hjalp intet.

Der kommer en error box når jeg forsøger at starte debugging:
"The manifest file xxx.exe.manifest does not contain sufficient permissions to launch your application for debugging. Please edit your security permissions through the property pages to include sufficient permissions to launch you application".

Har prøvet at kigge under properties, men synes ikke jeg kan finde nogen steder hvor jeg kan ændre på permissions.
Avatar billede talos Nybegynder
06. februar 2006 - 11:35 #3
Har fundet en løsning.

Properties -> Security -> full trust application.

Hvis der var andre der skulle løbe ind i samme problem. Hvorfor dette er ændret lige pluselig, så jeg er nødt til at vælge full trust ved jeg ikke, men nu virker det ihvertfald.