Avatar billede nordicwolf Nybegynder
06. februar 2006 - 09:54 Der er 9 kommentarer

Har nu ikke ¨ået mail i mere end 3 dage bla.

Jeg har nu i 3 dage ikke fået en eneste mail fra E, kan heller ikke se at mit medlemskab er blevet fornyet.
Er E blevet "brændt ned"
Avatar billede snowball Novice
06. februar 2006 - 10:12 #1
Problemerne med mail skulle nu være løst (jeg modtager i hvert fald de mails jeg bør modtage).

Mht. Pro, så er der ingen der er blevet gratis Pro i denne måned. IDG har også fået det at vide.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 10:38 #2
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
06. februar 2006 - 10:47 #3
Jamen jeg har da overført penge til endnu 6 måneders medlemsskab
Avatar billede snowball Novice
06. februar 2006 - 11:00 #4
Så ville jeg kontakte IDG direkte - http://www.eksperten.dk/kontakt.phtml

Én ting er ikke at få en gratis ydelse - noget helt andet er ikke at få en ydelse man har betalt for!
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
06. februar 2006 - 11:06 #5
huset det var ikke til mig angående dobbbeltbruger ?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
06. februar 2006 - 11:07 #6
Tak for det, det vil jeg selvfølgelig gøre straks.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
06. februar 2006 - 11:11 #7
Jeg skal lige tilføje jeg har ikke fået besked på mail som jeg har sat indstillingerne op til, men det virker måske kun med Pro
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 11:12 #8
Nej, selvfølgelig ikke til dig :D

Men sker intet når jeg anmelder mere
Avatar billede eagleeye Praktikant
06. februar 2006 - 11:14 #9
Jeg modtager også mail igen.