Avatar billede moenbo Nybegynder
04. februar 2006 - 12:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke få alle 250 gb til min Harddisk

Hej!

      Jeg er den "lykkelige" ejer af en Hp Pavillion computer! da jeg købte den var der en masse programmer på, som jeg ikke ønskede, så jeg tænkte, formatering!!, så kommer du bare de gamle programmer på som du har liggende.

      <computeren er på 250 gb harddisk, efter formatering og geninstallering, var der kun 125 gb tilbage, hvor er de andre blevet af, er der en måde hvorpå jeg kan få dem tilbage???.

      Selvfølgelig glemte jeg at lave backup, så efterfølgende, ville jeg købe en recoverydisk, som de havde lovet jeg kunne ved købet. Jeg kunne når jeg fik den, igen få resten af kraften tilbage på harddisken, problemet er bare at jeg har bestilt og betalt 300 kr for at få den, men her efter næsten 2 måneder har jeg intet hørt fra firmaet, Trods rykker:-(.  så hvis en kan hjælpe hvordan jeg får fuld kraft på harddisken ville det sgu være rart.

            mvh moenbo
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 12:22 #1
Du skal installere SP1 eller SP2
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 12:23 #2
Denne kategori er ment til fejl på eksperten.dk

Op ret her http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC/

Men husk at lukke dette før du opretter et nyt
Avatar billede moenbo Nybegynder
04. februar 2006 - 12:39 #3
Jeg har installeret sp2!
Avatar billede moenbo Nybegynder
04. februar 2006 - 12:44 #4
og hvordan får jeg så lige lukket her?? jeg har oprettet et nyt i  http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC/
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 12:46 #5
smid et svar - markere dit navn i boksen forneden til venstre og tryk acceptere
Avatar billede moenbo Nybegynder
04. februar 2006 - 12:47 #6
jeg forsøger :-)