Avatar billede perj Nybegynder
02. februar 2006 - 23:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Får ingen mail fra Eksperten

Har ikke fået mails i ca. en uge nu. Er det en generel fejl?

Pro udløbsdato er først: fredag, 10. februar 2006, kl. 12:00
Avatar billede snowball Novice
02. februar 2006 - 23:49 #1
Som du kan se ved at kigge på http://www.eksperten.dk/spm/Eksperten/ så er der ingen der modtager mails lidt pt. IDG er underrettet, men det vides ikke hvornår fejlen bliver rettet.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede perj Nybegynder
02. februar 2006 - 23:56 #2
Tak,- det havde jeg ikke set. Hvad bruger de E-nyt til under Info?

Smider du lige et svar?
Avatar billede snowball Novice
03. februar 2006 - 08:13 #3
De burde bruge E-Nyt til netop at fortælle om den slags, men den bliver desværre opdateret alt for sjældent.

Spørgsmål om Eksperten er gratis, så lav du blot selv et svar :)
Avatar billede perj Nybegynder
03. februar 2006 - 08:41 #4
o.k.

Jeg springer fornyelsen af mit pro abonnement over i denne omgang. Udelukkende i protest over Ekspertens dårlige info til os brugere. Eksperten glemmer vi er årsag til at det overhovedet eksisterer.
Avatar billede mugs Novice
03. februar 2006 - 18:46 #5
Enig.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
05. februar 2006 - 08:43 #6
jaja selvom man har betalt tager man sig da god tid inden det sættes igeng.
Det er nu 4 dage siden jeg indbetalte og jeg er da stadig ikke flyttet over som Pro medlem endnu.