Avatar billede sandahl Nybegynder
02. februar 2006 - 11:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nokia 9300i terminal server eller remote desktop

Hej experter!

Jeg har lige fået mig en ny firma telefon, en Nokia 9300i, rigtig fed telefon forøvrigt, mit problem er at jeg gerne vil kunne fjernstyre nogle af vores servere, med f.eks noget terminal server, eller noget remote desktop. Jeg ved at de nye ipaq´s har noget terminal server, kan man få noget ligende til Symbian Series 80?
Avatar billede justme Nybegynder
07. november 2006 - 17:38 #1
Tjaa dette spørgsmål er gammelt, men du har ikke lukket det så her et stykke software som du evt. kan benytte:
http://shop.my-symbian.com/PlatformProductDetail.jsp?siteId=695&osId=597&sectionId=0&catalog=0&productType=2&platformId=4&productId=193825
Jeg kan umiddelbart ikke se at Nokia har en RDP klient til denne model, men jeg kan kun
blive klogere...
Avatar billede sandahl Nybegynder
17. november 2006 - 12:51 #2
ihhh... hvor er det da bare mega iriternede at du ved alt...

:)
Avatar billede justme Nybegynder
20. november 2006 - 19:57 #3
Jaaa hvis jeg selv skal sige det, så ja da... Det sgu' bare ærgeligt, at man selv bliver nødt til at sige det... ;-)
Avatar billede sandahl Nybegynder
06. august 2014 - 13:15 #4
Lukket.