Avatar billede ole_87 Nybegynder
01. februar 2006 - 16:32 Der er 6 kommentarer

vurdering af nyt diskotek design

hej, jeg er igang med at lave en hjemmeside til vores diskotek, Diskotek Nordlys - www.diskotek-nordlys.dk
Håber i vil give den en vurdering,
den er godt nok ikke færdig, fordi jeg vil ha designet på plads før jeg går videre,

på forhånd tak
Avatar billede domaz.dk Novice
03. februar 2006 - 12:45 #1
hmm et billede med 4 personer på et dansegulv fanger ikk rigtig min opmærksomhed... desuden plejer diskotek sider at have meget friske farver, så som orange, grøn, evt. blå og rød.. den sorte farver passer ikk til et diskotek...

desuden nemmere at vurdere en side når den er færdig... og jeg ved godt du skrev vurdering af design... men indholdet på en side er os en del af designet, eller det burde det ihvertfald være..
Avatar billede trekkies Juniormester
03. februar 2006 - 14:31 #2
I Firefox er der sorte striber ude til højre og nederst.

Der er en del fejl i din html kode:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.diskotek-nordlys.dk/

Det ser ikke godt ude at man kan scrolle ned på forside, uden at der ikke er noget der.

Din "Nyhed" menu i Firefox ser ikke godt ud.

Hele dit site er dansk, uden taget din nederst menu, med teksten: "Best if viewed at 1028x768 pixels resolution of higher" det synes jeg også skal være på dansk.
Avatar billede maqhem Nybegynder
03. februar 2006 - 15:54 #3
Fint, men jeg er nu ikke ret vild med, at der er to scroll-bars inde i hinanden:

Én til selve sitet fordi min opløsning ikke er høj nok, men ønsker den heller ikke højere - 768

den anden er dén du selv har lavet - uha da, svært at gætte ;)

Måske er det bare mig ?
Avatar billede ole_87 Nybegynder
04. februar 2006 - 14:27 #4
trekkies: hvordan undgår jeg alle de fejl ? er frontpage et dumt program ? og hva skal jeg bruge de fejl til ? hvis bare siden virker for folk ???
Avatar billede ole_87 Nybegynder
04. februar 2006 - 14:27 #5
maghem: fatter ikke hva du mener!
Avatar billede trekkies Juniormester
04. februar 2006 - 15:40 #6
ole 87:
Du har ret i at frontpage er dumt :)

Jeg bruger et almindeligt tekst editor til at arbejde i.

Du kan bruge fejlene til at gøre dit site bedre for alle browser, f.eks. se disse 2 billeder:
Firefox:
http://www.darkskies.dk/exp_billeder/nordlys.jpg
IE:
http://www.darkskies.dk/exp_billeder/nordlys1.jpg

Som du kan se på de 2 billeder, så bliver tingene ikke vist ens, på den måde kan du miste kunder.

Nu kan jeg se at du har skrevet "this page can only be displayed in Windows explorer" jeg tror at du mener "Internet Explorer" eller "Microsoft Internet Explorer"