Avatar billede vejby_ Nybegynder
31. januar 2006 - 17:48 Der er 9 kommentarer

Skærmkort

hej.. jeg har en lidt gammel computer jeg lige har sat op. men har kun win 98 på.
Jeg har ingen ide om hvad grafik kort der sidder i, men ved det er okay. kan man downloade et program som kan finde ud af hvad der sidder i?..

MvH. joey
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
31. januar 2006 - 17:54 #1
Avatar billede vejby_ Nybegynder
31. januar 2006 - 17:57 #2
Hvad for en af dem skal jeg downloade? :D
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
31. januar 2006 - 18:00 #3
Du kan bare tage den øverste.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
31. januar 2006 - 18:06 #4
Under PC-Opsummering vil grafikkortet fremgå.
Avatar billede vejby_ Nybegynder
31. januar 2006 - 18:15 #5
tak.. der står det er et g-force ddr 256

men har lige været inde og downloade 1 g-force driver til 98win men den virker ik. der står noget med at den ikke kan finde 1 g-f chip.
er det fordi kortet der sidder i compen er for gammel?.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
31. januar 2006 - 18:53 #6
Avatar billede c-holst Novice
01. februar 2006 - 09:27 #7
ellers kig under grafikkort.

ville, hvis det er et ældre kort, undlade at bruge de nyeste drivere, da de ikke er optimeret til ældre kort.

lige under boot, burde den også skrive navnet på kortet

Husk, at du også inden du installerer driveren til grafik og lyd skal installere driveren til dit chipset. navnet på dit chipset finder du også med everest.

vi skal bruge navnet på chipset grafik og lydkort, så skal vi nok finde tingene og fuide dig videre
Avatar billede c-holst Novice
01. februar 2006 - 09:28 #8
prøv fx med den der hedder 61.77
kunne ikke lige komme ind på nvidia
Avatar billede c-holst Novice
10. juli 2006 - 22:53 #9
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten