Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
30. januar 2006 - 21:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

USB port på gammelt bundkort

Hey Eksperter

Jeg vil gerne have USB port på et gammelt bundkort med en Pentium processor, SD100 RAM osv.

Hvilke muligheder er der!?

Jeg kan ikke sige lige nu præcist hvilket bundkort det er, idet computeren står ude ved svigermekanismen! ;)

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2006 - 22:00 #1
Du køber bare et PCI kort med USB porte på og smider i :)
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
30. januar 2006 - 22:03 #2
cool - nogle forslag - evt. på EDBpriser!?

Er der nogle forudsætninger jeg skal være klar over eller er det bare et standard kort? (USB 1.1)
Avatar billede netpxg Nybegynder
30. januar 2006 - 22:04 #3
Der findes PCI-indstikskort, der giver usb-porte. de koster fra ca 150 til 250 kr. Selv om den er gammel, kan der nok sættes PCI-kort i den, men check det lige inden du brænder familieformuen af.
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
31. januar 2006 - 15:37 #5
Hejsa alle

Gode inputs - jeg kigger nærmere på det når jeg kommer hjem!
Den kører Windows 2000, så det er ikke noget problem mht. drivere m.m.
Desuden er der PCI slots tilgængelig på bundkortet!
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
02. februar 2006 - 10:50 #6
Jeg takker for inputs!

netpxg får point idet han er den eneste som smed et svar ;)