Avatar billede choco Nybegynder
29. januar 2006 - 19:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kom på nettet med min mio 168

kan det på nogen måder lade sig gøre at koble op på et trådløs netværk med en mio 168 enten bare som den er eller via det usb stik der medfølge ved købet.. eller kan man købe en form for en sender der kan gøre dette muligt??
Avatar billede annikadk Nybegynder
30. januar 2006 - 11:48 #1
Du kan købe fx. en SD-Wifi med 256mb ram (eller uden ram) så er det trådløst.
Ellers kan du netop koble på nettet via kablet - og active sync. Er AS installeret så burde du kunne :)

Kan du ikke få det til at virke eller?
Avatar billede choco Nybegynder
30. januar 2006 - 22:49 #2
Prøvet lige med activesync i dag.. og der kunne jeg.. men det var jo helst det trådløse jeg ville.. så vil da lige prøve at kigge på det der SD-Wifi.. men hva mener du med AS??
Avatar billede annikadk Nybegynder
30. januar 2006 - 23:08 #3
AS er en forkortelse af Active Sync :)

Kortet er i stil med dette:
http://www.pocketfreak.dk/anmeldelser/sandisk-cf128/sandisk-cf128.html
Avatar billede choco Nybegynder
31. januar 2006 - 15:51 #4
okay.. tak for hjælpen.. det var det svar jeg søgte.. så vil jeg kigge vider efter sådan en kort.. så du kan bare smide et svar..
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. februar 2006 - 16:10 #5
Så lidt.
Og god fornøjelse :)
Mio'en ER en dejlig maskine og jeg kan ikke rigtigt skille mig af med min efter at have fået den tilbage efter udlån... selvom jeg har en anden PDA også :\