Avatar billede Wezio Juniormester
29. januar 2006 - 17:51 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Websider med menuer

Er der nogle af jer, der kender nogle websider, hvor man gratis kan hente forskellige menuer? Fx nogle "drop down" menuer, med samme princip som menuerne øverst i fx Word og alle de andre Windows-programmer?

Jeg tænkte på noget med et java-script eller java-aplet?

Jeg er sådan set modtagelig for alt :-)
Avatar billede mjl Nybegynder
29. januar 2006 - 17:52 #1
Avatar billede mjl Nybegynder
29. januar 2006 - 17:53 #2
Avatar billede mjl Nybegynder
29. januar 2006 - 17:54 #3
Prøv også lige at se disse - dog ikke gratis :

http://www.apycom.com/apmenu/
Avatar billede mjl Nybegynder
29. januar 2006 - 17:57 #4
...og den sidste; http://dhtml-menu.com/ :o)
Avatar billede Wezio Juniormester
29. januar 2006 - 18:03 #5
Takker.. lader lige spm. stå åbent lidt endnu.. der var mange flotte, men syntes ikke rigtig at kunne finde nogle drop-down menuer.. Dem der var, var måske lidt for Windows agtige :)
Avatar billede mjl Nybegynder
29. januar 2006 - 18:05 #6
Avatar billede webt Nybegynder
29. januar 2006 - 18:06 #7
På denne side er et par forskellige menuer, bla dropdown http://dhtmlcentral.com/

Mvh
Martin
Avatar billede mjl Nybegynder
29. januar 2006 - 18:09 #9
Avatar billede Wezio Juniormester
29. januar 2006 - 22:17 #10
Takker.. jeg kigger lige lidt nærmere på det i løbet af de næste par dage :-)

Hvis I skulle falde over andre sider, er I velkomne til at poste dem... det gør ikke noget der er lidt at vælge imellem - men det er der allerede her kan jeg da se!
Avatar billede mjl Nybegynder
30. januar 2006 - 16:10 #11
Fint - bare du husker at lukke dine spørgsmål - ellers bliver folk sure! ;o)
Avatar billede mjl Nybegynder
03. februar 2006 - 20:15 #12
Og....?
Avatar billede webt Nybegynder
03. februar 2006 - 21:42 #13
Smider også lige et svar mens jeg husker det,, jo ikke til at vidde hvornår man får e-mails eller ej :)

Mvh
Martin
Avatar billede webt Nybegynder
17. februar 2006 - 19:33 #14
Lukketid?
Avatar billede Wezio Juniormester
19. februar 2006 - 20:48 #15
Rolig nu :-)

Tusinde tak for de mange brugbare menuer, jeg har fået en hel del at se til nu! Hehe!