Avatar billede friisi Nybegynder
27. januar 2006 - 17:27 Der er 13 kommentarer

Arkiverede emails: Hvor er de?

Hej,

Jeg har slettet en bruger fra min computer, og lavet en ny. Den forhenværende var blevet lidt for 'fyldt', synes jeg.
Noget af det, som betød meget for mig, var dog evnen til at bevare mine gamle emails - (der var en hel del).
Nu er spørgsmålet bare, hvor de ligger henne? Jeg håber for guds skyld ikke jeg har mistet dem, det ville være en katestrofe.
Jeg har brugt "autoarkivér", índen jeg slettede brugeren på computeren, men den eneste rest jeg umiddelbart ser, er den velkendte mappe på det 'nye' skrivebord, med alle hele "Dokumenter"-mappen.

Håber virkelig I kan hjælpe - er bange for, de er væk!

Med venlig hilsen
Mathias aka Friisi

200 point gives.

Ps. Systemgendannelse er deaktiveret.
Avatar billede screem_brille Novice
27. januar 2006 - 17:35 #1
søg efter pst det er dine outlook filer, kan være du skal forbi mappe indstillinger og slå vis skjulte mapper og filer til før den kan finde dem
Avatar billede screem_brille Novice
27. januar 2006 - 17:36 #2
normalt ligger de i C:\Documents and Settings\ditbrugernavn\Application Data\Microsoft\Outlook
Avatar billede friisi Nybegynder
27. januar 2006 - 17:43 #3
Som sagt har jeg slettet den forhenværende bruger, hvor e-mailsne lå på. Og I denne bruger under Documents And Setting, finder jeg kun "Temp", med en ligegyldig fil i .
Avatar billede screem_brille Novice
27. januar 2006 - 17:50 #4
hent getdataback fra runtime.org og søg din disk igennem
Avatar billede friisi Nybegynder
28. januar 2006 - 11:45 #5
Umiddelbart virker det program meget omfattende og uoverskueligt for mig.

Er der ikke en, som kan komme med en ordentlig problemløsning - muligvis lidt mere detaljeret end 1½ linje? Jeg håber virkelig det kan lade sig gøre - og 200 point er på spil (:
Avatar billede friisi Nybegynder
28. januar 2006 - 12:16 #6
Ved ikke om jeg har formuleret mig klart nok.

Inden jeg slettede den tidligere bruger, brugte jeg IKKE "eksporter", men derimod AUTOARKIVER. Jeg skal vide, hvor filerne fra AUTOARKIVERING ligger.
Avatar billede screem_brille Novice
28. januar 2006 - 13:22 #7
de ligger i samme mappe som de andre PST fielr dvs normalt her: C:\Documents and Settings\ditbrugernavn\Application Data\Microsoft\Outlook
Avatar billede friisi Nybegynder
28. januar 2006 - 13:26 #8
Den er jeg med på, men problemet er bare - at denne mappe ikke findes længere (!) Dette skyldes, at jeg slettede den ene bruger på min computer, og herefter lavede en ny. Som bekendt er det kun filer der bliver gemt, så derfor er der ganske simpelt intet indhold i Documents and settings, på min tidligere bruger.
Avatar billede screem_brille Novice
28. januar 2006 - 13:29 #9
ja og derfor skulle du med getdataback søge din disk igennem og se om den kunne finde resterne af mappen, så du kunne kopiere din pst fil
Avatar billede friisi Nybegynder
28. januar 2006 - 13:30 #10
Jeg har prøvet at bruge "GetDataBack", men når jeg kommer til Punkt 4, (efter scanningen), står der noget med jeg skal vælg et eller andet.. Noget med 'file'... Og man kan overhovedet ikke vælge noget dér. Ret mystisk .
Avatar billede screem_brille Novice
28. januar 2006 - 13:35 #11
kan du tage et screenshot af det ?
Avatar billede friisi Nybegynder
28. januar 2006 - 13:36 #12
Ja, det var netop det jeg tænkte. Prøver lige noget der hedder PC Inspector lige nu, men kører det andet igen bagefter, og så skal jeg nok tage et screenshoot hurtigst muligt. Der går nok ca. 20 minutter, før den er færdig med at scanne.
Avatar billede friisi Nybegynder
28. januar 2006 - 14:43 #13
Den skriver, at jeg skal vælge en database til midlertidige filer. Samtidig skriver den, at det ikke må være på den, jeg skal til at genskabe (C). Så hvordan forhindrer at det bliver dette - har jo ikke så mange harddiske, ligefrem :S Skal jeg bare ignorere det eller hvorledes?