Avatar billede rhoemer Nybegynder
27. april 2001 - 16:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Lydkort med Win ME

Hej

Jeg har formateret og opdateret fra Win 98 SE til Win ME.

Nu virker lydkortet ikke. Jeg har prøvet at skifte port. Den kan se det er der. Jeg gætter på det er en driver den mangler. Kan bare ikke finde nogen driver til mit kort til Win ME.

Det er et \"AZTECH 4D Wave -NX\"

Nogen der kan hjælpe med at finde en passende driver?? Eller nogen andre forslag til hvad jeg skal gøre?
Avatar billede visionmagic Nybegynder
27. april 2001 - 16:24 #1
http://www.aztech.com/support/soundcard.htm

Kan kun finde til:
Sound Galaxy NXII
Sound Galaxy NXPro

/VisionMagic
Avatar billede rhoemer Nybegynder
27. april 2001 - 16:36 #2
Been there, done that!!

Det hjalp desværre ikke.
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
27. april 2001 - 17:04 #3
Du kan bare bruge Windows 98 driverne - hvis du da ikke har prøvet det i forvejen
Avatar billede lassebm Nybegynder
27. april 2001 - 17:04 #4
hmm.. hvad laver den af problemer!!

check din resurser instillinger for kortet i enhedshåndtering og ret det hvis det ikke passer.
Avatar billede zhark Nybegynder
28. april 2001 - 03:04 #5
Avatar billede grav Nybegynder
07. maj 2001 - 00:34 #6
Smid Win ME langt pokker i vold.
(Jeg er forbavset over, at det ikke allerede er foreslået ;)
Avatar billede rhoemer Nybegynder
07. maj 2001 - 13:26 #7
Problemet er at min comp. brokker sig over Win2000 og påstår at min BIOS ikke er opdateret. Den er altså kun lidt over 1 år gammel. Løsningen er at jeg skaffet mig et billigt lydkort indtil videre og det virker.
Avatar billede rhoemer Nybegynder
07. maj 2001 - 13:29 #8
Visionmagic får pointene, da han var den første til at svare....
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
07. maj 2001 - 19:52 #9
Jeg er helt enig med din zhark - Winme er den værste gang kvalmene anus pillende lorte styrresystem der nogensinde er dukket op den her klode. Hvis der nogensinde kommer et styrresystem der køre ligeså ringe og så ustabilt som Winme så bliver det for tidligt - Der er ikka den end skam tilbage til microsoft - Ja og så har vi jo Mircrosoft - Hvor mange gange har vi ikke været vidner til dårlig programmerings arbejde fra deres side. De sidder og tjener fedt på deres latterligt og næsten ENESTE styrresystem, mens vi andre må lide dag ind og dag ud.

SÅDAN EN GANG LORT !!!!!!!
Avatar billede grav Nybegynder
07. maj 2001 - 20:17 #10
pyrofreak: slap af og køb en mac!
Avatar billede lassebm Nybegynder
08. maj 2001 - 00:54 #11
pyrofreak!
Hmm. tit kommer det altså an på at have noget ordentlig hardware som at window kan arbejde sammen med..

Bambus mærker duer bare ikke..
Da jeg kørte ME kørte det uden problemer... Sååh.
Avatar billede lassebm Nybegynder
08. maj 2001 - 00:55 #12
du burde kunne bruge dine windows 98 drivere i me!