Avatar billede ellyodd Nybegynder
24. januar 2006 - 23:23 Der er 7 kommentarer

Absolut BILLIGSTE .dk udbyder?

Ja, titlen siger vist sig selv.

Hvor kan man købe den billigste side, alt inkluderet (1go.dk har for eksempel et ekspeditionsgebyr på 150,- så deres varemærke med 50-, om året er ikke lige så fantastisk som de vil have det skal være)?

MySQL og PHP, .dk og ingen reklamer er mine krav, men det siger vel sig selv i disse dage.

På forhånd tak :)

PS: Jeg søger ikke de BEDSTE udbydere efter din mening - jeg søger de BILLIGSTE. :)
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
24. januar 2006 - 23:37 #1
9 kr. pr mdr. + moms.

www.surftown.dk
Avatar billede roenving Novice
25. januar 2006 - 07:37 #2
Hvad skal du bruge den til ?-)
Avatar billede snowball Novice
25. januar 2006 - 07:43 #3
1 kr. pr. måned - http://www.clichehosting.com/dk/default.asp?wid=110&sid=2

Dog med et oprettelsesgebyr på 100kr.

Surftown koster 99kr. i oprettelsesgebyr.

Jeg tror du vil finde et oprettelsesgebyr hos stort set alle (af de helt billige i hvert fald) - de skal jo tjene lidt håndører på en eller anden måde :)
25. januar 2006 - 08:01 #4
... jeg ka' også anbefale nævnte http://www.surftown.dk/ - har pt fem Hjemmesider der under...
09. februar 2006 - 06:24 #5
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede ellyodd Nybegynder
01. marts 2006 - 18:47 #6
.-.-.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
06. december 2006 - 14:53 #7
Lukkes ??