Avatar billede jacob_m Nybegynder
23. januar 2006 - 16:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Design feedback

Jeg er ved at udvikle et design til en mindre virksomhed som laver sundheds-konsulentarbejde.

Designet skal kunne "sammenlignes" med den her folder jeg også har designet = http://faerresygedage.dk/data/brochureWEB.pdf

Designet kan se her http://faerresygedage.dk/V2

Jeg vil gerne have feedback på overenstemelse med brochure og webdesign, som generel opfattelse af udseendet og brugervenlighed,

På forhånd tak

jacob_m
Avatar billede fazli Nybegynder
23. januar 2006 - 16:51 #1
Hmm.. jeg kan sige at Den grønne farve har du ramt plet med.. :D .. DEn matcher perfekt.. Jeg synes om den.. ved ikke med jer andre.. :D
Avatar billede trekkies Juniormester
23. januar 2006 - 16:57 #2
Jeg kan også godt lide den grønne farve.
Hvad betyder V med . i den ved Velkommen til i din flash application?

Synes ikke at år, måned, dag og dato står rigtigt, jeg synes at det skulle være: dato, dag, måned og år, det er hvad jeg synes.

Hvorfor kan man scrolle længere ned på sitet, selv om at der intet er der.
Avatar billede jacob_m Nybegynder
23. januar 2006 - 17:01 #3
Trekkies--> Det er fordi jeg har en table hvor der skal stå en adresse i, men har ik lige modtaget den endnu :P..

Det der V, er den "maskot" som jeg har lavet i logoet.. Du kan måske se det når jeg siger det.. Meen det skulle helst ikke være sådan jo.. Så det skal lige ændres..
Avatar billede frankeweb Nybegynder
26. januar 2006 - 10:04 #4
rigtig flot design!, passer også godt med folderen.
Syns også det er brugervenligt.

Det enste jeg syns kunne tåle en lille endring på designet er, der fade effekt du har i bunden, prøv bare at køre den grå farve 100% ned
Avatar billede frankeweb Nybegynder
26. januar 2006 - 10:05 #5
også lige en ting mere, 2006 January Thursday 26. <-- datoen skal lige rettes til DK
Avatar billede kochen Nybegynder
26. januar 2006 - 19:08 #6
Synes designet sidder lige i skabet, farverne passer godt sammen og layoutet er let og lækkert. Fra et usabillity synspunkt er det også rigtigt fornuftigt, ville dog komme et forslag om at du rykker det hele en smule op, da du få lidt spild plads i det hvide felt i toppen, synes klart at feltet skal være der, men knapt så højt, da det skaber ekstra scrolling. Det samme med flash'en som også er lækker, men behøver den at være så høj? Kan sagtens blive lidt lavere uden at miste den stemning og det liv den giver...

Ved forøvrigt ikke hvilken framerate du køre med i flash'en, måske de standard 12 fps?? Jeg synes ihvertfald at de hvide bjælker der køre på tværs, hakker en smule, så måske kan du sætte framraten op og forlænge din tweening, og dermed få en mere "flydende" animering.

Ros og forslag fra mig, godt arbejde

Hilsen

Jonas Kochen