Avatar billede krea Praktikant
19. januar 2006 - 17:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Når man søger på et ord kan man ikke sortere søgeresultaterne

Kan det være rigtigt at man ikke kan sortere søgeresultaterne efter dato når man søger på et konkret ord ?

Hvis jeg f.eks. søger på "tv tuner" er det jo ikke specielt relevant at se hvad der var folks problmer i år 2000.

Er det mig der har overset noget ?
Avatar billede arne_v Ekspert
19. januar 2006 - 18:19 #1
Ekspertens soege funktion er lad os kalde det "lidt simpel"

(jeg har heller ikke fundet den funktionalitet)
Avatar billede krea Praktikant
19. januar 2006 - 18:35 #2
Det er bare lidt synd at der er så mange guldkorn der så forbliver en hemmelighed pga manglende dato sortering i søg.

F.eks. alt vedrørende hardware er jo uinteressant når det bliver et par år og derover gammelt. Og der findes sikkert mange andre eksempler. Og så gider man jo ikke glo søgeresultaterne igennem.

Det er vel forhåbentlig ikke sådan at "man" er bange for at omsætningen i spørgsmål og pointgivning vil falde hvis der var for mange der fandt svaret i databasen på egen hånd. Det er måske bare mig der er for konspirationsteoretisk :)
Avatar billede krea Praktikant
19. januar 2006 - 18:47 #3
Det jeg mener er at man skulle tro det var en bevidst politik. Eksperten er vel en relativt stor forretning. Så skulle det vel heller ikke være den store udgift at implementere nogle simple søgemuligheder når det nu er så oplagt.
Avatar billede polle007 Nybegynder
19. januar 2006 - 19:02 #4
Søgefunktionen er faktisk så "simpel", at jeg plejer at bruge google, når jeg skal finde gamle poster frem på ekpserten
Avatar billede arne_v Ekspert
19. januar 2006 - 19:57 #5
Det er ikke den eneste kendte mangel i Eksperten softwaren
Avatar billede krea Praktikant
09. februar 2006 - 16:28 #6
lukker