Avatar billede ralphwr Nybegynder
19. januar 2006 - 13:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hijacklog chekkes

Davs er her en venlig sjæl der vil chekke denne log:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows 98 SE (Win9x 4.10.2222A)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\ATI2EVXX.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\CCSETMGR.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\CCEVTMGR.EXE
C:\PROGRAMMER\NORTON ANTIVIRUS\IWP\NPFMNTOR.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\ATIPTAXX.EXE
C:\PROGRAMMER\ADAPTEC\DIRECTCD\DIRECTCD.EXE
C:\PROGRAMMER\REAL\REALPLAYER\REALPLAY.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\CCPD-LC\SYMLCSVC.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\CCAPP.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM32\SHDOCIE.EXE
C:\PROGRAMMER\ADAPTEC\EASY CD CREATOR 4\CREATECD\CREATECD.EXE
C:\PROGRAMMER\MESSENGER\MSMSGS.EXE
C:\PROGRAMMER\SPYWARE DOCTOR\SWDOCTOR.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\SNDSRVC.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\NMAIN.EXE
C:\PROGRAMMER\NORTON ANTIVIRUS\NAVW32.EXE
C:\PROGRAMMER\INTERNET EXPLORER\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
C:\WINDOWS\SKRIVEBORD\HIJACKTHIS.EXE
C:\WINDOWS\NOTEPAD.EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = res://shdocie.dll/blank.html
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: PCTools Browser Monitor - {B56A7D7D-6927-48C8-A975-17DF180C71AC} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\TOOLS\IESDPB.DLL
O2 - BHO: PCTools Site Guard - {5C8B2A36-3DB1-42A4-A3CB-D426709BBFEB} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\TOOLS\IESDSG.DLL
O3 - Toolbar: @msdxmLC.dll,-1@1030,&Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AtiCwd32] Aticwd32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AtiPTA] Atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adaptec DirectCD] C:\PROGRA~1\ADAPTEC\DIRECTCD\DIRECTCD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [InstantAccess] C:\Programmer\ScannerU\TBRIDGE\BIN\InstantAccess.exe /h
O4 - HKLM\..\Run: [RegisterDropHandler] C:\Programmer\ScannerU\TBRIDGE\BIN\RegisterDropHandler.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RealTray] C:\Programmer\Real\RealPlayer\RealPlay.exe SYSTEMBOOTHIDEPLAYER
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec Core LC] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe start
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMON.EXE /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [FA Page] C:\WINDOWS\system32\shdocie.exe home
O4 - HKLM\..\Run: [CreateCD] C:\PROGRA~1\ADAPTEC\EASYCD~1\CREATECD\CREATECD.EXE -r
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Planlægningsagent] c:\windows\SYSTEM\mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [ATIPOLAB] ati2evxx.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [RegisterDropHandler] C:\Programmer\ScannerU\TBRIDGE\BIN\RegisterDropHandler.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [NETPD32.EXE] C:\WINDOWS\SYSTEM\NETPD32.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [ccSetMgr] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [ccEvtMgr] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [NPFMonitor] C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [ScriptBlocking] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Script Blocking\SBServ.exe" -reg
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe /background
O4 - HKCU\..\Run: [ALUAlert] C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUNotify.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Spyware Doctor] "C:\PROGRAMMER\SPYWARE DOCTOR\SWDOCTOR.EXE" /Q
O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: MSN Messenger Service - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra button: SideFind - {10E42047-DEB9-4535-A118-B3F6EC39B807} - C:\PROGRAMMER\SIDEFIND\SIDEFIND.DLL (file missing)
O9 - Extra button: Search and Remove Spyware - {CDB280E8-BE43-4128-8A5A-3FCD094E2D88} - C:\PROGRAMMER\REGFREEZE\RFSEARCHHANDLER.DLL
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Search and Remove Spyware - {CDB280E8-BE43-4128-8A5A-3FCD094E2D88} - C:\PROGRAMMER\REGFREEZE\RFSEARCHHANDLER.DLL
O9 - Extra button: Spyware Doctor - {2D663D1A-8670-49D9-A1A5-4C56B4E14E84} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\TOOLS\IESDPB.DLL
O15 - Trusted Zone: *.05p.com (HKLM)
O15 - Trusted Zone: *.searchmiracle.com (HKLM)
O15 - Trusted Zone: *.clickspring.net (HKLM)
O15 - Trusted Zone: *.blazefind.com (HKLM)
O15 - Trusted Zone: *.mt-download.com (HKLM)
O15 - Trusted Zone: *.flingstone.com (HKLM)
O15 - Trusted Zone: *.slotch.com (HKLM)
O15 - Trusted Zone: *.xxxtoolbar.com (HKLM)
O15 - Trusted Zone: *.my-internet.info (HKLM)
O15 - Trusted Zone: *.scoobidoo.com (HKLM)
O15 - Trusted IP range: 206.161.125.149
O15 - Trusted IP range: 206.161.125.149 (HKLM)
O15 - ProtocolDefaults: 'http' protocol is in Trusted Zone, should be Internet Zone
O15 - ProtocolDefaults: 'http' protocol is in Trusted Zone, should be Internet Zone (HKLM)
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2004061001/housecall.trendmicro.com/housecall/xscan53.cab
O16 - DPF: {564EC66E-5A1B-51D3-1DB0-5080C83DA4EB} - ms-its:mhtml:file://C:ie.mht!http://69.50.164.12/exp/mht/sext01.chm::/MegaInstaller.exe
Avatar billede kalp Novice
19. januar 2006 - 13:29 #1
tjekker den med det samme
Avatar billede kalp Novice
19. januar 2006 - 13:38 #2
Download DelDomains.inf
http://www.mvps.org/winhelp2002/DelDomains.inf
eller
http://www.greyknight17.com/spy/DelO15Domains.inf

Højreklik på DelDomains.inf og vælg: Install

Download og gem denne scanner på skrivebordet. (Vi skal bruge den senere)
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Download Ewido (Installer og opdater programmet, men vent med et scanne til jeg siger til!)
http://shop.element5.com/product.html?productid=531168

Genstart i Fejlsikret tilstand ved at taste F8 under opstart.

Lav en fuld scan med Ewido nu!

Højreklik på windows start knappen (helt nede i venstre hjørne af din skærm) og vælge "Stifinder", klik på Funktioner->Mappeindstillinger->Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Slet disse mapper

C:\PROGRAMMER\REGFREEZE\
C:\PROGRAMMER\SIDEFIND\

Kør HijackThis, scan og sæt et flueben ud for disse linjer - luk øvrige programvinduer. Dobbelt tjeck alt kom med!. Klik herefter "Fix checked" i hijackthis:

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = res://shdocie.dll/blank.html
O4 - HKLM\..\Run: [FA Page] C:\WINDOWS\system32\shdocie.exe home
O4 - HKLM\..\RunServices: [NETPD32.EXE] C:\WINDOWS\SYSTEM\NETPD32.EXE
O9 - Extra button: SideFind - {10E42047-DEB9-4535-A118-B3F6EC39B807} - C:\PROGRAMMER\SIDEFIND\SIDEFIND.DLL (file missing)
O9 - Extra button: Search and Remove Spyware - {CDB280E8-BE43-4128-8A5A-3FCD094E2D88} - C:\PROGRAMMER\REGFREEZE\RFSEARCHHANDLER.DLL
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Search and Remove Spyware - {CDB280E8-BE43-4128-8A5A-3FCD094E2D88} - C:\PROGRAMMER\REGFREEZE\RFSEARCHHANDLER.DLL
O15 - Trusted Zone: *.05p.com (HKLM)
O15 - Trusted Zone: *.searchmiracle.com (HKLM)
O15 - Trusted Zone: *.clickspring.net (HKLM)
O15 - Trusted Zone: *.blazefind.com (HKLM)
O15 - Trusted Zone: *.mt-download.com (HKLM)
O15 - Trusted Zone: *.flingstone.com (HKLM)
O15 - Trusted Zone: *.slotch.com (HKLM)
O15 - Trusted Zone: *.xxxtoolbar.com (HKLM)
O15 - Trusted Zone: *.my-internet.info (HKLM)
O15 - Trusted Zone: *.scoobidoo.com (HKLM)
O15 - Trusted IP range: 206.161.125.149
O15 - Trusted IP range: 206.161.125.149 (HKLM)
O15 - ProtocolDefaults: 'http' protocol is in Trusted Zone, should be Internet Zone
O15 - ProtocolDefaults: 'http' protocol is in Trusted Zone, should be Internet Zone (HKLM)
O16 - DPF: {564EC66E-5A1B-51D3-1DB0-5080C83DA4EB} - ms-its:mhtml:file://C:ie.mht!http://69.50.164.12/exp/mht/sext01.chm::/MegaInstaller.exe

-------------------------------------------------------------------------------------------

Find og slet (Kig godt efter!!.. Det du ikke finder har hijackthis muligvis selv kunne slette!)

Filerne

C:\WINDOWS\SYSTEM32\SHDOCIE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\NETPD32.EXE

Gå herefter i Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Diskoprydning og slet temp-filer, temporary internet files og papirkurv.

Klik på mwav.exe som du hentede, programmet pakker sig selv ud og starter.
Sæt flueben i følgende:
Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende:
All local drives og Scan all files

Højreklik på DelDomains.inf og vælg: Install --- > ja igen:)

Genstart normalt og kopir en ny hijackthis log herind så jeg kan se om vi fik fjernet det hele eller om noget skulle være blevet overset:)
Avatar billede ralphwr Nybegynder
19. januar 2006 - 14:19 #3
Først tak, dernæst jeg turde ikke køre Ewido, der stod det kun var fra w2k og nyere.

der var en fil der minder lidt omshdocie.exe nemlig shdocie.dll i samme dir, skal fjernes?Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows 98 SE (Win9x 4.10.2222A)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SKRIVEBORD\HIJACKTHIS.EXE

O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: PCTools Browser Monitor - {B56A7D7D-6927-48C8-A975-17DF180C71AC} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\TOOLS\IESDPB.DLL
O2 - BHO: PCTools Site Guard - {5C8B2A36-3DB1-42A4-A3CB-D426709BBFEB} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\TOOLS\IESDSG.DLL
O3 - Toolbar: @msdxmLC.dll,-1@1030,&Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AtiCwd32] Aticwd32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AtiPTA] Atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adaptec DirectCD] C:\PROGRA~1\ADAPTEC\DIRECTCD\DIRECTCD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [InstantAccess] C:\Programmer\ScannerU\TBRIDGE\BIN\InstantAccess.exe /h
O4 - HKLM\..\Run: [RegisterDropHandler] C:\Programmer\ScannerU\TBRIDGE\BIN\RegisterDropHandler.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RealTray] C:\Programmer\Real\RealPlayer\RealPlay.exe SYSTEMBOOTHIDEPLAYER
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec Core LC] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe start
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMON.EXE /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [CreateCD] C:\PROGRA~1\ADAPTEC\EASYCD~1\CREATECD\CREATECD.EXE -r
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Planlægningsagent] c:\windows\SYSTEM\mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [ATIPOLAB] ati2evxx.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [RegisterDropHandler] C:\Programmer\ScannerU\TBRIDGE\BIN\RegisterDropHandler.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [ccSetMgr] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [ccEvtMgr] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [NPFMonitor] C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [ScriptBlocking] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Script Blocking\SBServ.exe" -reg
O4 - HKLM\..\RunOnce: [GrpConv] grpconv.exe -o
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe /background
O4 - HKCU\..\Run: [ALUAlert] C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUNotify.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Spyware Doctor] "C:\PROGRAMMER\SPYWARE DOCTOR\SWDOCTOR.EXE" /Q
O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: MSN Messenger Service - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra button: Spyware Doctor - {2D663D1A-8670-49D9-A1A5-4C56B4E14E84} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\TOOLS\IESDPB.DLL
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2004061001/housecall.trendmicro.com/housecall/xscan53.cab
Avatar billede kalp Novice
19. januar 2006 - 14:22 #4
du skal lige give mig loggen i normal tilstand
Avatar billede ralphwr Nybegynder
19. januar 2006 - 14:34 #5
OK, den kommer her:
Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows 98 SE (Win9x 4.10.2222A)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\ATI2EVXX.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\CCSETMGR.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\CCEVTMGR.EXE
C:\PROGRAMMER\NORTON ANTIVIRUS\IWP\NPFMNTOR.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\ATIPTAXX.EXE
C:\PROGRAMMER\ADAPTEC\DIRECTCD\DIRECTCD.EXE
C:\PROGRAMMER\REAL\REALPLAYER\REALPLAY.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\CCPD-LC\SYMLCSVC.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\CCAPP.EXE
C:\PROGRAMMER\ADAPTEC\EASY CD CREATOR 4\CREATECD\CREATECD.EXE
C:\PROGRAMMER\MESSENGER\MSMSGS.EXE
C:\PROGRAMMER\SPYWARE DOCTOR\SWDOCTOR.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\SNDSRVC.EXE
C:\PROGRAMMER\INTERNET EXPLORER\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\PSTORES.EXE
C:\WINDOWS\SKRIVEBORD\HIJACKTHIS.EXE

O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: PCTools Browser Monitor - {B56A7D7D-6927-48C8-A975-17DF180C71AC} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\TOOLS\IESDPB.DLL
O2 - BHO: PCTools Site Guard - {5C8B2A36-3DB1-42A4-A3CB-D426709BBFEB} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\TOOLS\IESDSG.DLL
O3 - Toolbar: @msdxmLC.dll,-1@1030,&Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AtiCwd32] Aticwd32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AtiPTA] Atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adaptec DirectCD] C:\PROGRA~1\ADAPTEC\DIRECTCD\DIRECTCD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [InstantAccess] C:\Programmer\ScannerU\TBRIDGE\BIN\InstantAccess.exe /h
O4 - HKLM\..\Run: [RegisterDropHandler] C:\Programmer\ScannerU\TBRIDGE\BIN\RegisterDropHandler.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RealTray] C:\Programmer\Real\RealPlayer\RealPlay.exe SYSTEMBOOTHIDEPLAYER
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec Core LC] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe start
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMON.EXE /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [CreateCD] C:\PROGRA~1\ADAPTEC\EASYCD~1\CREATECD\CREATECD.EXE -r
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Planlægningsagent] c:\windows\SYSTEM\mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [ATIPOLAB] ati2evxx.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [RegisterDropHandler] C:\Programmer\ScannerU\TBRIDGE\BIN\RegisterDropHandler.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [ccSetMgr] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [ccEvtMgr] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [NPFMonitor] C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [ScriptBlocking] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Script Blocking\SBServ.exe" -reg
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe /background
O4 - HKCU\..\Run: [ALUAlert] C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUNotify.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Spyware Doctor] "C:\PROGRAMMER\SPYWARE DOCTOR\SWDOCTOR.EXE" /Q
O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: MSN Messenger Service - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra button: Spyware Doctor - {2D663D1A-8670-49D9-A1A5-4C56B4E14E84} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\TOOLS\IESDPB.DLL
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2004061001/housecall.trendmicro.com/housecall/xscan53.cab
Avatar billede kalp Novice
19. januar 2006 - 14:38 #6
Du er clean igen:)