Avatar billede mrmod Nybegynder
18. januar 2006 - 12:21 Der er 8 kommentarer

Excelark i word - uden gitter

Kan man fjerne gitterne i et excelark, som man importerer til et worddokument? (gitterne skal ikke med på printed)
Avatar billede lordnelson Seniormester
18. januar 2006 - 12:52 #1
Ja hvis du fjerner gitter i excel
dette gøres under funktioner / Instillinger / vis
flueben væk fra gitterlinier

LN
Avatar billede mrmod Nybegynder
18. januar 2006 - 16:26 #2
Kan man ikke have dem som guidelines, uden at de printes.  Så man slipper for at slå dem til og fra inden man printer?
Avatar billede mrmod Nybegynder
18. januar 2006 - 16:27 #3
Kan man ikke have dem som guidelines, uden at de printes.  Så man slipper for at slå dem til og fra inden man printer?
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2006 - 22:14 #4
Ork jo.
Hvis du bruger vis udskrift-funktionen kan du se, hvordan det tar sig ud i udskrift.
Er dit problem i virkeligheden, at gitterlinierne er sorte? altså at du har lavet streger? Ikke for at være højrøvet, men det var et enormt problem for mig da jeg begyndte at arbejde med excel og word sammen.
Avatar billede mrmod Nybegynder
22. januar 2006 - 16:38 #5
Jeg er klar over forskellen på gitter (guidelines) og rammerne.
Men hvis jeg fjerner gitterne i excel, så mangler jeg nogle guidelines så jeg kan skelne mellem rækkerne?
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2006 - 17:06 #6
Hvis du ser på Vis Udskrift, er der ingen gitterlinier med i udskriften.
Avatar billede mrmod Nybegynder
24. januar 2006 - 21:00 #7
Det er rigtigt, men de er heller ikke med i layout mode, så det vanskeliggør at skelne linjerne?!
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2006 - 21:31 #8
Nej, jeg kan godt forstå, du er irriteret.
Prøv at skriv til Microsoft og foreslå at det laves om i næste version.