Avatar billede blaameier Nybegynder
17. januar 2006 - 13:05 Der er 4 kommentarer

Problemer med at oprette netværk gennem router

Hej

Jeg kan ikke oprette forbindelse via min nyindkøbte Jensen Airlink 6954 trådløse router. Jeg har smidt den i forlængelse af min TDC-bredbånd forbindelse men så vil computeren ikke forbindes med internettet længere. Min laptop, med trådløst netværkskort, kan godt få forbindelse med routeren men vil heller ikke gå på nettet.

Har kigget brugermanualen igennem og den siger ikke noget jeg kan bruge til noget. Er der nogle der har haft samme problem eller har en løsning på det.

Håber der er nogen der kan hjælpe...

MVH

Christian
Avatar billede dfischer Nybegynder
17. januar 2006 - 15:13 #1
Hej christian.

Jeg vil lige høre . køre du igennem to rutere eller bare lige en til mobemet . ?
Avatar billede blaameier Nybegynder
17. januar 2006 - 17:19 #2
Hej

Jeg har en router som er connected til modem'et.
Avatar billede blaameier Nybegynder
17. januar 2006 - 21:13 #3
Hej

Så har jeg fået min stationærer til at virke med routeren. Men min laptop kan ikke engang finde routeren nu. Hvad kan det skyldes?
Avatar billede dfischer Nybegynder
31. januar 2006 - 18:51 #4
Hej .
'
det kan skyldes at der er noget er den der blockere den