Avatar billede hijklm Juniormester
16. januar 2006 - 10:53 Der er 1 løsning

Trådløs forbindelse ustabil

Jeg har købt mig en Syslink WRT54G trådløs router til at dele min ADSL-forbindelse.

Men siden jeg har anskaffet mig den, har jeg ikke haft andet end problemer. Jeg kører quick-guiden og vælger ikke at sætte kryptering på. Derefter forsøger jeg at få forbindelse fra min bærbare computere til netværket.
Dette virker som regel også fint, men hastigheden er ustabil og efter lidt tid kan jeg ikke komme ind og se hjemmesider (men kan godt downloade).

Jeg har så prøvet at sætte kryptering på, men så snart jeg gør det, så kan den bærbare ikke få forbindelse. Og jeg HAR tjekket passwordet flere gange.
Jeg har sat den åbne de porte jeg skal bruge til downloads, men derefter er det som om at det kun er download der virker og ikke Internet Explorer.
Messenger siger f.eks. at min gateway er offline og forbindelsen ryger fra 24mbs til 54mbs hele tiden.

Jeg har opgraderet firmwaren uden held.

Nogen der kan komme med nogle løsningsforslag?
Avatar billede hijklm Juniormester
21. januar 2006 - 15:28 #1
Lukker.