Avatar billede lemmynielsen Nybegynder
16. januar 2006 - 10:14 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

vejledene priser på banner reklamer

Er der en going rate for bannerreklamer?
Eller er der et sted jeg kan forhøre mig om på nettet?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
16. januar 2006 - 10:19 #1
Det er så forskelligt, så det er umuligt at sige....
Bruger du de store affiliate systemer er prisen ca. 2 kr. pr. klik
Bruger du google-adsense kan du få 1000 visninger for ned til 2 kr.
Køber du via qxl. kan du købe til fast pris pr. mdr. o.lign.

Det kommer også an på produktet/siden som annonceres, og hvilken side du skal have det på
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
16. januar 2006 - 10:21 #2
hmm... Har jeg misforstået..... Skal du bruge priser på at få lavet nogle bannere ??
Avatar billede lemmynielsen Nybegynder
16. januar 2006 - 10:45 #3
Det er mig der vrøvler så det er derfor du ikke forstår hvad jeg mener.
Jeg i processen af at lave en hjemmeside men har brug for lidt middler til at få udvikle den . Så tænkte jeg at der måske kunne være lidt penge i at sætte nogle bannerreklamer på. Men jeg ved intet om priser for reklamer. Men det er sikkert ikke lige sådan at svare på.
Ps. hvad er qxl.?
Lemmy
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
16. januar 2006 - 11:33 #4
www.qxl.dk - Auktions-site

få reklamer fra
* www.partner-ads.com
* www.tradedoubler.com

Når siden så er godt besøgt (mere proffesionel) er der mange flere....
Avatar billede giang Nybegynder
16. januar 2006 - 13:02 #5
Hvad handler din side om? Det har stor betydning for prisen. Har du evt. et link til siden?
Avatar billede miss-g Seniormester
17. januar 2006 - 00:57 #6
Det er meget forskelligt hvad folket tager.

En mindre side som Southbeachkuren - tager 199,- kr. pr. måned for en topbanner. De har dog en del besøgende. http://www.southbeach.dk/

------------------------------------------

Tekst fra deres side:

------------------------------------------

South Beach kuren
Southbeach.dk er et site med mange besøgende og mange nye tilmeldninger hver dag. Sitet omhandler den unikke slankekur "South Beach" og indeholder et stort forum, nyheds system, links samling og reklame plads.
Sitet er lavet i ASP-Nuke og har 10 banner pladser, som skifter ved hver sidevisning. Et banner bliver vist i gennemsnit 8000 gange pr. måned.

Pris pr. måned er 199,- excl. moms.
Banneret skal være 468x60 og må ikke indeholde vold, racisme eller pornografi.
Avatar billede miss-g Seniormester
17. januar 2006 - 00:57 #7
Taekwondo World
Taekwondo World er et site, som primært henvender sig til Taekwondo udøvere i Danmark. Sitet indeholder et billed galleri, forum, film og en større links samling.
Sitet er lavet i ASP-Nuke og har 10 banner pladser, som skifter ved hver sidevisning. Et banner bliver vist i gennemsnit 700 gange pr. måned.

Pris pr. måned er 79,- excl. moms.
Banneret skal være 468x60 og må ikke indeholde vold, racisme eller pornografi.
Avatar billede lemmynielsen Nybegynder
17. januar 2006 - 15:53 #8
taktak i har været en stor hjælp begge to hvis du lige smider et "svar" miss-q så deler i pointene
Lemmy
Avatar billede miss-g Seniormester
17. januar 2006 - 16:18 #9
;-)
Avatar billede lemmynielsen Nybegynder
17. januar 2006 - 16:31 #10
Ja undskyld giang at jeg ikke svaret dig, men det gør jeg nu.
Det er en forretningshemmelighed ;)lige nu så det ken jeg ikke svare på :)
Lemmy
Avatar billede lemmynielsen Nybegynder
17. januar 2006 - 16:32 #11
værsågod