Avatar billede udvikler Nybegynder
15. januar 2006 - 19:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gøre ipen tilgængelig

Jeg kunne godt tænke mig at lave sådan en adresse som jeg kan lægge alt mulig op på og derefter vise det for andre.. det er vist ipen som man skal skrive i adresse baren og derefter kan man se hvad der er på ens apache server. Er dog ikke sikker. Men der er en der har gjort det herinde fra (fandt det selv via en tråd) adressen er som følger: http://62.107.210.217/ prøv at gå derind. Nu kan man se en hjemmeside som personen har lavet på sin server/ip hvordan det? jeg har apache installeret hvis der er nødvendigt?
Avatar billede udvikler Nybegynder
16. januar 2006 - 19:53 #1
Anyone?
- er forresten ikke sikker på om det er ipen man skal gøre tilgængelig eller noget andet ? men det går jeg ud fra det er
Avatar billede 4-zakk_sak3 Nybegynder
17. januar 2006 - 09:23 #2
ville det ikk bare være nemmere at finde nogle free host sites... som f.eks. www.webbyen.dk..
Avatar billede udvikler Nybegynder
17. januar 2006 - 15:39 #3
Det er jo ikke et jeg søger?
Avatar billede udvikler Nybegynder
17. januar 2006 - 15:40 #4
et = det
Avatar billede udvikler Nybegynder
18. januar 2006 - 13:36 #5
Nå, desværre..