Avatar billede namasa Nybegynder
13. januar 2006 - 06:13 Der er 3 kommentarer

Frivillig dygtig programmør/virksomhed søges til projekt.

Om en sådan findes og vil ofre en masse tid på en idé, som er udsprunget efter flere års rædsler og erfaring i restaurantions-branchen vides ikke, men jeg gør forsøget.

Der er her tale om et digitalt, funktionelt mad, kost og ernæringsprogram/magasin med mulighed for live-update. Noget sådant går aldrig af mode.

Du vil stå for alt hvad der har med programmering at gøre, samt være ansvarlig for at de rette programmer anvendes i processen.

Du vil naturligvis indgå som den anden part med 50%, som dog kan svinde lidt hen ad vejen som programmet bliver mere og mere funktionelt og der så vil opstå et behov for yderligere deltagere til at organisere, at der også kommer meget information og opdatering ind i programmet. Nogen nem opgave er det ej heller, men det burde kunne bygges i små og mindre moduler/portioner.

Det digitale magasin er i hovedtræk at man får tilsendt/downloader et madmagasin/program som indeholder alt omkring kost, vin ernæring og sundhed som et almindeligt papirmagasin.

Det funktionelle er at indsætte beregningsmoduler på kost, sundhed, priser, indkøb, svind, varelager mv., samt muligheden for at integrere multimedia funktioner som video.

Kunderne er: Hoteller, restauranter, kantiner, højskoler, produktionsskoler, efterskoler, plejehjem, sygehuse og fødevareproducenter. Derudover kokke (elever), tjenere, køkkenassistenter, økonomaer og dig/mig eller de 400.000 som har for meget vægt på kroppen.

Hvis dette har kunnet friste dig til at bruge en masse tid, er du velkommen til at kontakte kokken:

Ib Poulsen
info@madmesteren.dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
13. januar 2006 - 17:03 #1
Denne person har tidligere snydt mig for adskillellige timers udvikling uden jeg fik en oere for det.

  Mvh
Mikkel Christensen
Avatar billede namasa Nybegynder
14. januar 2006 - 06:40 #2
Så har du ej læst overskriften kære Mikkel
Avatar billede namasa Nybegynder
14. januar 2006 - 06:46 #3
Og så er du naturligvis velkommen til at arbejde på projektet, dog udfra ovenstående betingelser, som naturligvis vil være skriftlige såfremt en har interesse og syntes om ideen.