Avatar billede oldboy Nybegynder
11. januar 2006 - 19:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

NortonAntiVirus og lukkede porte

Når jeg laver en port-test på mit filesharing program, så kan jeg se, at der ikke er forbindelse.

Min routers porte er åbnet. Så er der nogen, der ved, hvordan man åbner porte ved sin firewall? (Norton)

Venligst
Nybegynderen.
Avatar billede dragonknight Juniormester
11. januar 2006 - 20:00 #1
Du åbner Norton Internet Security, og klikker på firewall og konfigurer.

I det nye vindue klikker du på programmer, klikker på tilføj. Du skal nu finde det program, som du vil sætte op på firewallen. På et tidspunkt spørger den om hvad du vil gøre, og der vælger du manuel opsætning. Du kan nu definere reglen for adgang. Under opsætning af regel kan du under kommunikation indstille porten eller portene.

Er du en doven hund, så lader du den bare konfigurer internetadgang automatisk, så kan du altid redigere i den bagefter.
Avatar billede oldboy Nybegynder
12. januar 2006 - 19:18 #2
Mange tak!
Avatar billede dragonknight Juniormester
12. januar 2006 - 21:20 #3
Har du så fået løst problemet ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
12. januar 2006 - 21:24 #4
Jeg kan se du er ny her, så velkommen til. Du kan læse en uofficiel FAQ omkring eksperten her:http://expfaq.1go.dk/

Hvis dit problem er løst, mangler du blot at lukke spørgsmålet, og det gøres ved at markere navnet til venstre, og trykke på accepter.
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. januar 2006 - 11:42 #5
Er du kommet videre ?