Avatar billede bernerdk Nybegynder
26. april 2001 - 10:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tooltip

hvordan får man tooltip til at virke i Director? jeg har prøvet at kikke i de forkellige bøger men de beskrive ikke hvordan man får det til at virke. jeg gør som der stør i hjælp men intet sker. Hjælp mig, jeg skal aflevere på mandag......
Avatar billede kanding Nybegynder
26. april 2001 - 10:20 #1
Hvad mener du, tooltip via lingo eller tooltip på knapperne i brugerfladen i director. Der ligger et tooltip script på mit site som du kan downloade. Det er lidt forældet men det virker godt.
www.kanding.dk
Avatar billede bernerdk Nybegynder
26. april 2001 - 10:33 #2
det er en af de funktione man kan trække hen over en sprite, men der vil ikke komme noget frem. Aner ikke hvad jeg skal gøre.
Avatar billede kanding Nybegynder
26. april 2001 - 13:45 #3
Jeg mener at der står noget i beskrivelsen. Du skal jo have et text member i en sprite kanal så vidt jeg husker.
Avatar billede crunch Nybegynder
26. april 2001 - 16:34 #4
gå ind i:
file > preferences > general > show tooltips
Avatar billede kanding Nybegynder
27. april 2001 - 10:47 #5
Prøv på www.macromedia.com under director support, søg på tooltip der er et eksempel, jeg så det i dag...