Avatar billede legodame Nybegynder
08. januar 2006 - 13:38 Der er 4 kommentarer

Zonealarm forhindrer Msn Messenger i at logge på

Hei Eksperter.
Jeg har lige fået downloadet ZoneAlarm, men det synes at skabe problemer mht til Messenger. Så snart ZoneAlarm er installeret giver Messenger den fejlmeddelelse at min 'gateway tilsyneladende er offline'. Dette gør sig gældende selv når ZoneAlarm ikke kører, men er ikke noget problem hvis jeg sletter ZoneAlarm. Hvad kan problemet være?
Avatar billede trekkies Juniormester
12. februar 2006 - 20:06 #1
Hvis du stadig har problemer:

Hvilken version at bruger du?
Avatar billede legodame Nybegynder
12. februar 2006 - 20:20 #2
Jeg har lige installeret Zonealarm igen, og problemet er stadig det samme.
ZoneAlarm version:5.5.094.000 og Msn Messenger er version 7.5.
Avatar billede trekkies Juniormester
12. februar 2006 - 20:26 #3
Prøv dette:
Åben "Zone Alarm" og klik på "Program Control" ude til venstre.
Prøv først og find "MSN" i listen, hvis den er der, så klik på den, og klik på "Options" og vælg "Allowed"
Avatar billede legodame Nybegynder
20. februar 2006 - 13:13 #4
Det hjælper desværre ikke. Begge 'acces' kategorier var slået til, og det gør ingen forskel hvis også de to 'server' kategorier slåes til.