Avatar billede mjl Nybegynder
07. januar 2006 - 18:22 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

ISDN til analog

GodAftenDanmark

Jeg har brug for et modem, router eller lign. der kan "splitte" min ISDN linie op i 2 analoge porte...

Min gamle NT-box er uden analog, og jeg ved godt man kan bytte den til ny hos TDC, men jeg søger alligevel den anden løsning - nogen der kan hjælpe?
Avatar billede screem_brille Novice
07. januar 2006 - 18:24 #1
har både NT boks, modem og router, så skriv hvad du helst vil bruge ?
Avatar billede mjl Nybegynder
07. januar 2006 - 18:26 #2
Tja - hvad er smartest - jeg har 2 analoge telefoner, jeg vil bruge på min ISDN telefon-linie ... ?
Avatar billede mjl Nybegynder
07. januar 2006 - 18:27 #3
...skal kun bruge det til telefonerne - kører ADSL ved siden af...'
Avatar billede screem_brille Novice
07. januar 2006 - 18:29 #4
så vil en nt boks da være det nemmeste
Avatar billede mjl Nybegynder
07. januar 2006 - 18:30 #5
Tja - men nogle omstændigheder besværliggør et skift af boxen - kunne ellers få den gratis hos TDC - men hvad med det andet du har ??? Spiser lige tilbage om 30 min. - har du evt. pris?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. januar 2006 - 18:49 #6
Byt dog den NT boks, bed TDC have en klar til dig så kan du bytte over på 10 min + transport til din lokale TDC butik. Det er den eneste løsning der giver mening og det er billigere i strøm.

Ellers kik ved www.AVM.de de laver en masse ting til ISDN->analog
Avatar billede mjl Nybegynder
07. januar 2006 - 19:14 #7
Min NT-box er en af de første i min by (måske i landet) - det gamle l... er sat op på en latterlig måde, og tilslutningen ligeså - så - min, ja kald det bare dovenskab forbyder mig al den besvær, hvis jeg "bare" kan putte lidt kabler i her og lidt der - derfor vil jeg gerne købe en lettere løsning - he he...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. januar 2006 - 22:53 #8
hvis du så gerne vil betale for en løsning, så betal TDC for at komme ud og skifte den!
Avatar billede mjl Nybegynder
08. januar 2006 - 11:33 #9
Tja...
Avatar billede mjl Nybegynder
09. januar 2006 - 16:47 #10
Nogen der vil ha' points? Jeg har fundet en anden løsning! Tak for indsatsen!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. januar 2006 - 18:04 #11
hvis du har en løsning, vil vi gerne høre hvilken. Hvis den ikke er noget vi har foreslået tager du bare selv points.
Avatar billede mjl Nybegynder
09. januar 2006 - 18:38 #12
Løsningen er indkøb af ISDN-router med analoge udgange !
Avatar billede mjl Nybegynder
10. januar 2006 - 17:08 #13
?
Avatar billede screem_brille Novice
10. januar 2006 - 19:43 #14
har en ny zyxel ISDN router ?
Avatar billede mjl Nybegynder
10. januar 2006 - 19:48 #15
screem_brille > ...kunne desværre ikke vente - jeg har fundet en anden router, og købt den - men du skal ha' rigtigt mange tak, og hvis du ligger et svar, for du points'ne for din venlighed...
Avatar billede screem_brille Novice
10. januar 2006 - 20:00 #16
ok ;)
Avatar billede mjl Nybegynder
10. januar 2006 - 21:41 #17
...og tak igen!