Avatar billede sh-design Nybegynder
07. januar 2006 - 17:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål ved køb af Simpleviewer Licens

Jeg står og skal bruge en fanzy galleri løsning.

Så faldt jeg over denne side.
http://www.airtightinteractive.com/simpleviewer/

Jeg har testet og prøvet demo versionen, men jeg overvejr at købe en version. Så lyder spørgsmålet så på om når man køber en licens om logoet/reklamen nede i højre hjørne forsvinder...

Jeg vil selv tror at den forsvinder når man køber en licens, men vil bare være sikker. Jeg er OBS på at en licens koster 45 USD.

Ved betalings siden står der:
http://www.airtightinteractive.com/simpleviewer/buy.html

SimpleViewer Source Code
SimpleViewer Source Code is available for purchase for $45. Source Code includes the flash file (.fla) and actionscript files (.as) required to modify SimpleViewer. Source Code requires Macromedia Flash MX (or later) and uses ActionScript 1.

Purchase includes free upgrades to all future versions of SimpleViewer. Purchase also includes a precompiled version of SimpleViewer (.swf) without the download link and the SimpleViewer logo.

Forsvinder logoet/reklamen når man køber en licens??
Avatar billede innercitydk Nybegynder
07. januar 2006 - 17:46 #1
ja linket forsvinder når du har source koden iflg hjemmesiden selv

´"Purchase also includes a precompiled version of SimpleViewer (.swf) without the download link and the SimpleViewer logo."

Vh Nicki
Avatar billede sh-design Nybegynder
07. januar 2006 - 18:50 #2
Hehe.. Det var så lige den eneste linie som jeg ikke lige havde læst..

Tak for hjælpen...
Avatar billede innercitydk Nybegynder
07. januar 2006 - 19:00 #3
var så lidt :D tag bare dine point igen det skal du ikke give noget for

Vh
Avatar billede sh-design Nybegynder
07. januar 2006 - 19:03 #4
Mange tak.. Elsker når gode råd koster gratis
Avatar billede innercitydk Nybegynder
08. januar 2006 - 11:53 #5
Du lukker spørgsmålet ved selv at lave et svar og så akceptere det :)

Vh
Avatar billede sh-design Nybegynder
08. januar 2006 - 12:13 #6
Lukker lige tråden..