Avatar billede casjachan Nybegynder
05. januar 2006 - 13:26 Der er 2 løsninger

køb af PDA

Da jeg ikke selv har så meget tid til at lede og måske heller ikke lige ved hvor det er bedst at lede, vil jeg gerne have lidt hjælp til at finde den billigste samlede pakke med:

PDA (helst en ipaq)
TomTom 5, bare skandinavien
PDA-holder til bil med kabel til 12 volt
Bluetooth gps modtager

Altså alt i alt en samlet pakke til navigation. Det er helt ok at de enkelte dele ikke købes det samme sted, men det gør det vel oftest dyrere.
Avatar billede why_schmidt Nybegynder
08. januar 2006 - 01:02 #1
Der er dælme mange steder, men f.eks her: www.pdashoppen.dk der kan du sammensætte den helt som du vil.
http://www.pdashoppen.dk/products/productinfo.aspx?productid=787&MenuItemID=82
Anbefaler en med minimum 400 mhz, da tomtom 5 æder en del mere end tomtom 3..
Held og lykke!
Avatar billede casjachan Nybegynder
19. januar 2006 - 10:22 #2
Jeg kigger på det