Avatar billede esmik_designs Nybegynder
05. januar 2006 - 12:15 Der er 1 kommentar

Problemer med DI-624

Hej Ëksperten,

Jeg har fornyligt anskaffet mig en trådløs D-Link router, som er model DI-624.

I forbindelse med spillet World of Warcraft skal man hver gang der er kommet
en ny patch, hente den via Blizzards eget downloading program, som lige
hurtigt og venligt klarer det hele så computeren kan arbejde uden min hjælp.

Problemet er så, at den fortæller mig at jeg sidder bag en firewall - Ja det
gør, 2 faktisk. Nortons egen som jeg uden problemer har brugt i mange år, så
den kan jeg uden ad, så den har aldrig drillet mig, men tilgengæld gør
routeren.

Jeg blev så re-directed til en side på Blizzards hjemmeside som fortæller
med ord og billeder, hvordan man sætter lige nøjagtigt min router op med de
settings, så alt skulle fungere fint
(http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww01206p). Men oplever stadigt at
forbindelsen er så pokkers langsom. Er det på nogen måde muligt og
deaktivere selve firewall og filter i routeren, og hvordan? Jeg har prøvet
og læse mig frem til det, men finder ingen relevandte svar på hverken skrift
eller billedeformat.

Håber nogen kan hjælpe mig.

Mvh,
Kim Sønderborg
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
29. januar 2006 - 14:14 #1
Du kan godt deaktivere firewallen men anbefales dog ikke, men under avanced faneblad kan du sætte en regel op for det spil sam havd der må kommunikeres på.