Avatar billede cybermaster Nybegynder
04. januar 2006 - 13:22 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Windows baseret server med php & mysql

Hej med jer

Jeg skal have en server stående til at køre 24/7

Jeg vil have den til at være Windows baseret
og den skal have .

Hvad vil i råde mig til på software siden, mht. windows udgaver, PHP og MySQL.

Med venlig hilsen

Henrik
Avatar billede arne_v Ekspert
04. januar 2006 - 13:24 #1
Windows 2003 lyder oplagt

PHP 5 bør være modent nok og hvis du vil bruge OOP er det meget bedre end 4

jeg tror ikke at jeg ville satse på MySQL 5.0 - jeg ville nok være forsigtig
og bruge 4.1
Avatar billede screem_brille Novice
04. januar 2006 - 13:26 #2
bemærk at der med 2003 er en web edition, men har du planer om at skulle bruge SQL, er det et meget dårligt valg (og  der er også en del andre begrænsninger, man bør tage med i ens overvelser om ophæver den billigere pris)
Avatar billede arne_v Ekspert
04. januar 2006 - 13:32 #3
Hvis man kan leve med kun 2 GB RAM så er der ikke andre ting i Web Edition som
MySQL vil savne
Avatar billede screem_brille Novice
04. januar 2006 - 13:36 #4
arne_v jeg skrev også SQL (fra MS) ;)
Avatar billede cybermaster Nybegynder
04. januar 2006 - 13:49 #5
Tak i første omgang, læser lige lidt om Windows 2003, Vender stærkt tilbage senere.

I må meget gerne ligge et svar.
Avatar billede screem_brille Novice
04. januar 2006 - 13:52 #6
svar
Avatar billede arne_v Ekspert
04. januar 2006 - 13:53 #7
.