Avatar billede jsk55 Nybegynder
03. januar 2006 - 12:30 Der er 4 kommentarer

Crtl-P virker ikke

Er der nogen der ved hvad man kan gøre for at få Ctrl-P til at virke i Word 2000 har virket før, men efter en ny uinstallation virker den ikke mere - alt andet udskrift virker

/Jørgen
Avatar billede vejmand Juniormester
03. januar 2006 - 12:37 #1
Prøv evt. følgende fra hjælpefunktionen i Word:

Gendanne genvejstaster med de oprindelige indstillinger:

1. Klik på Tilpas i menuen Funktioner.

2. Klik på Tastatur.

3. Klik på det navn på eller den skabelon for det aktuelle dokument, der indeholder den genvejstasttildeling, du vil gendanne, i boksen Gem ændringer i.

4. Klik på Nulstil alle.
Avatar billede jsk55 Nybegynder
04. januar 2006 - 08:40 #2
Hej Vejmand

Prøvede det du sagde, men der kommer ikke noget i feltet genvejstaster når man trykker ctrl+p det er lige som om at programmet er låst over for rettelser

/Jørgen
Avatar billede vejmand Juniormester
04. januar 2006 - 09:21 #3
Hvad sker der hvis du bruger genvejen: Ctrl+Shift+F12

I min har den samme funktion som Ctrl+P
Avatar billede dla Praktikant
10. januar 2006 - 10:44 #4
1. Klik på Tilpas i menuen Funktioner
2. Klik på Tastatur
3. I venstre vindue(Kategorier): Filer, i højre vindue (Kommandoer) klikker du på FilerUdskriv
4. Hvis der står noget i "Nuværende taster", kan du se hvilken genvejstast der virker, ellers kan du sætte Ctrl+P ind i "Tryk på ny genvejstast".