Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2006 - 22:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan undgår jeg markering for tvunget linieskift

Mit Word 2003 er pludselig begyndt at vise tegnet for tvunget linieskift. Hvor slår jeg det fra igen?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
01. januar 2006 - 22:54 #1
try på teget ved siden af boksen hvor du vælger størrelse for visning, teget ligner et spejlvendt p og så et t
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2006 - 22:58 #2
Du mener vel tegn, men sådan et er der ikke der hvor du siger
Avatar billede ztyxx Nybegynder
01. januar 2006 - 23:00 #3
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2006 - 23:02 #4
Ikke i min opsætning
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2006 - 23:07 #5
Har fundet ud af det
Avatar billede ztyxx Nybegynder
01. januar 2006 - 23:07 #6
prøv at gå ind i Indstillinger for Værktøjslinier og se om du ikke kan tilføje knappen der, det er pilen ude til venstre, ved siden af hvor der står Læs
Avatar billede ztyxx Nybegynder
01. januar 2006 - 23:12 #7
husk at lukke spørgsmålet igen
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2006 - 00:00 #8
OK, men jeg har aldrig forstået, hvorfor et der så vigtigt...?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. januar 2006 - 00:05 #9
det er vel for at de der har givet pointberettigede svar skal få deres point vil jeg tro
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2006 - 23:33 #10
Jeg er flere gange blevet kritiseret for ikke at lukke mine spørgsmål.
Men jeg har faktisk lukket dem alle - givet points for dem, sådan at jeg kunne se, at et svar var accepterer - men senere dukker de alligevel op som ikke-besvarede.
Også selv om jeg prøver igen.
Nu prøver jeg at lukke dette spørgsmål endnu en gang - og håber, at det virker.