Avatar billede lasserks Nybegynder
29. december 2005 - 08:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet udbydere på Bornholm

Hej Eksperter,

Jeg er stødt på siden www.streamtv.dk, og da jeg på den side har brug for 2Mbit forbindelse, er jeg derfor gået i clinch med den forvirrende opgave det nu engang er at finde den rette internetudbyder.

Mit spørgsmål er derfor: Kan nogen fortælle mig hvem der udbyder hurtigt og frit forbrugsafregnet bredbånd i Vestermarie på Bornholm. Postnummeret 3700, og vejen er Skovgårdsvejen.

Jeg vil helst undgå TDC, som jeg i øjeblikket bruger, da de ikke tilbyder frit forbrug på linjer over 2Mbit. Så vidt jeg har kunnet erfare ved søgning på Google, så er det småt med udbredelsen af fibernet her på øen. Og jeg bliver da også lettere misundelig når jeg ser at der tilbydes 10- og 20Mbit forbindelser rundt omkring.

Men det korte af det lange: Hvem tilbyder hurtig internet i Vestermarie på Bornholm?

Med venlig hilsen

Lasse
Avatar billede boxer Nybegynder
29. december 2005 - 10:20 #1
Avatar billede lasserks Nybegynder
06. januar 2006 - 10:19 #2
Tja... Det er også det resultat jeg kommer frem til. Der er ikke ligefrem krig om kunderne på Bornholm. I det mindste ikke hvis man bor uden for de "større byer".

Jeg forventer dog at TDC om ikke længe må droppe deres forbrugsafregnede 4 og 8 mbit forbindelser. De kan indtil videre benytte dette siden de stadig sidder på størstedelen af markedet/forbindelserne, men mon ikke f.eks. Cybercity snart tilbyder 8-10 mbit.

Du kan lægge et svar, Boxer.
Avatar billede boxer Nybegynder
06. januar 2006 - 10:41 #3
Ja, der er også bagdele ved at bo på Bornholm eller ude på landet som jeg gør.

Der kommer et svar.