Avatar billede red_eagle Nybegynder
25. april 2001 - 13:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Backup af Napster hotlist

Hvordan gør man det?
Avatar billede red_eagle Nybegynder
25. april 2001 - 13:56 #1
til dem der ikke vil røre ved spm. bare fordi det er med napster: Der er sq intet galt i at bruge programmet, hvis man gør det ordenligt....jeg tror ikke i bliver slettet fra eksperten ved at svare på det!
Avatar billede red_eagle Nybegynder
25. april 2001 - 14:29 #2
Det var sq utroligt. Ingen der kan/vil svare.....det er meget sjældent her på eksperten.
Avatar billede twain Nybegynder
25. april 2001 - 14:32 #3
Backup af Napsters hotlist, ha ha.
At du ikke kan finde ud af det, du skal ikke tro at jeg svare på...du ved vel det er ULOVLIGT med stort U.
Avatar billede twain Nybegynder
25. april 2001 - 14:33 #4
Men fordi du hjalp mig igår så gør jeg en untagelse.
Avatar billede twain Nybegynder
25. april 2001 - 14:33 #5
Hva er det præcis du vil ha backup til under hotlisten??
Avatar billede red_eagle Nybegynder
25. april 2001 - 14:36 #6
Det er ikke ulovligt at bruge napster lovligt!
Præcist, vil jeg bare kunne gemme min hotlist, når jeg formaterer!
Avatar billede twain Nybegynder
25. april 2001 - 14:39 #7
Jamen ligger den ikke under Temp-internet files??
Og nej det er ikke ulovligt, men hvordan kan man bruge den lovligt??
Avatar billede halifax Nybegynder
25. april 2001 - 14:44 #8
Filen hedder notify.dat og er en alm. tekstfil.
Avatar billede red_eagle Nybegynder
25. april 2001 - 14:53 #9
twain>>Mig en nogle af mine venner har en lille gruppe. Vi bruger napster til at udveksle vores ideer i form a musik, da det er nemmere, end at sende det som tekst. Så kan man høre det i stedet. men tak for hjælpen. I får point når jeg har tjekket det!