Avatar billede challenge Praktikant
28. december 2005 - 14:57 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Viderebygning af design - gået i stå.

Hej eksperter.

Jeg sad, her for et stykke tid siden, og kedede mig lidt - Og når det sker, hiver jeg tit photoshop frem og begynder at lave forskellige ting. Denne gang blev det til design af en side.
Men jeg syntes at designet er blevet lidt kedeligt - Der mangler noget!
Der er jo bla. et stort ubenyttet område til venstre på siden...

Så, derfor ville lidt input fra jer være rart!

http://www.ferraristi.dk/stefan_helgason.jpg

(PS. Bare se på selve designet - Jeg ved godt at der mangler tekst og sådan noget :) )

Stefan Helgason
Avatar billede trekkies Juniormester
28. december 2005 - 18:51 #1
Jeg kan ikke lide den røde farve, den er for skrigende og det er ikke nemt at linksene for den røde farve.
Synes at der mangler noget ude til venstre.

Synes at du skal kigge på din farve valg, den røde og brune passer ikke sammen.
Avatar billede challenge Praktikant
29. december 2005 - 12:30 #2
Tak for kommentaren!
Quote:
"og det er ikke nemt at linksene for den røde farve."

Kan ikke rigtig forstå hvad du mener...!

Jeg prøver at kigge på farverne!
Avatar billede trekkies Juniormester
29. december 2005 - 12:43 #3
"og det er ikke nemt at linksene for den røde farve."

Kan ikke rigtig forstå hvad du mener...!

Jeg mener at linksene ikke er nemme at se for den røde farve, da liksene også er lidt røde i det.
Avatar billede challenge Praktikant
03. januar 2006 - 16:09 #4
Jeg er ked af det, men jeg er gået helt i stå... startede på noget nyt, så jeg har droppet det...
Men du skal da have lidt point, fordi du gad bruge lidt tid :)
Så du må gerne lige smide et svar :)
Avatar billede trekkies Juniormester
03. januar 2006 - 18:56 #5
Svaret kommer her.

Glæder mig til at se hvad du laver næste gang.
Avatar billede challenge Praktikant
04. januar 2006 - 15:24 #6
Heh... Tak for det :)

(Startede på dette, men jeg har umidlbart ikke tænkt mig at starte en tråd om det - men man ved aldrig :))

Og gpdt nytår, selvom det er et par dage siden, snart ;)
Avatar billede challenge Praktikant
04. januar 2006 - 15:24 #7
Avatar billede trekkies Juniormester
04. januar 2006 - 17:31 #8
Tak for pointene :)
Avatar billede trekkies Juniormester
04. januar 2006 - 17:34 #9
Den nye side er langt bedre, mere beroligende farver.

Men hvad er meningen med siden?
Kan se et Ferrari logo og en profil.

Er det din hjemmeside, for dig selv?
Avatar billede challenge Praktikant
04. januar 2006 - 19:29 #10
Ja, det er om mig selv...

men jeg har det lidt med at inkludere Ferrari i alt hvad jeg laver... Men så ved man da, at jeg er en stor ferrari-fan.

Men jeg skal da prøve at gøre det så klart som muligt, at det er en side om mig, når jeg når lidt længere...

Tak for rosen forresten ;)