Avatar billede blindpilot Nybegynder
24. december 2005 - 12:48 Der er 1 kommentar

Nyhedsbrev bliver til spam

Hey..

Når jeg udsender et nyhedsbrev til folk på min mailinglist, skal de ikke gerne kunne se andre folks adresser. jeg bruger derfor bcc funktionen i outlook express. Men så er der det problem at folk med hotmail adresser o.lign. får min mail i deres "junk mail" mappe. Er der nogle der har en løsning på dette?
Evt et program, der sender den samme mail ud til x antal personer, så jeg ikke er nød til manuelt at sende mailen x gange for at undgå at folk ikke modtager mailen (den ender jo i junk mail ellers)...
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
24. december 2005 - 13:33 #1
prøv at kontakte mig på anders(snabela)alvision(punktum)dk så har jeg måske en løsning til dig!