Avatar billede uhreskov Nybegynder
21. december 2005 - 21:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Download af IIS til brug på en win maskine

Hejsa !!

Jeg har en windows 2000 Advance server, der er gået "Kold", så jeg vil høre om der er nogle der ved om det er muligt at installere IIS på en anden windows maskine ? hvis ja, hvilket styresystem kan IIS køre på... ?

Til sidst, hvor kan jeg downloade ISS ?

På forhånd TAK !
Uhreskov.
Avatar billede screem_brille Novice
21. december 2005 - 21:11 #1
det er da bare at reinstallere den på din 2000 server ?
Avatar billede uhreskov Nybegynder
21. december 2005 - 21:13 #2
Hejsa brille...

Problemet er at min server er crashed, det vil sikkert tage lidt tid at få "Liv" i den igen, så som nødløsnng, for at få mine domæner op at køre igen, kunne jeg godt tænke mig at installere IIS på en anden maskine

Mvh.
Uhreskov.
Avatar billede screem_brille Novice
21. december 2005 - 21:17 #3
du kan kun have et domæne på XP PRO og 2000, så jeg ville finde backupppen og få den genskabt så du er oppe og køre igen ;)
Avatar billede uhreskov Nybegynder
21. december 2005 - 21:19 #4
Hejsa igen brille... jeg har 5 domæner jeg gerne skulle ha' liv i
Du nævner jeg kan ha' domæne kørende på XP, men kan jeg få IIS "Løs" og installere det på XP og så køre domænerne der, til jeg har liv i server igen ?

/
Uhreskov.
Avatar billede screem_brille Novice
21. december 2005 - 21:22 #5
du kan kun hoste et domæne med XP, og det installeres under tilføj/fjern programmer og windows komponenter.
Avatar billede uhreskov Nybegynder
21. december 2005 - 21:29 #6
Aloha igen brille...

Takker for de hurtige svar, jeg vil "Lege" lidt videre ;)
Skal nok lige skrive om/hvis jeg kan få det til at virke...

Mvh.
Uhreskov.
Avatar billede screem_brille Novice
21. december 2005 - 21:31 #7
lægger lige et svar med det samme, til når du har fået det til at virke  ;)