Avatar billede daliwi Nybegynder
20. december 2005 - 16:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Irriterende Just-In-Time fejl!

Min maskine er pludselig begyndt at komme med en Just-In-Time exception pludselig når jeg udfører en handling. Det kan være alt lige fra at køre ITunes, til at browse en cd.

Eks. ved forsøg på at køre doom3:

And unhandled win32 exception occurred in iTunes.exe [5540]. Just-In-Time debugging this exception failed with the following error: No installed
debugger has Just-In-Time debugging enabled. In Visual Studio, Just-In-Time debugging can be enabled from Tools/Options/Debugging/Just-In-Time.

Check the documentation index for 'Just-in-time debugging, errors' for more information.

Det sker også pludselig når jeg er på nettet, hvorefter den lukker min browser ned.

Nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre?

DaLiWi
Avatar billede daliwi Nybegynder
20. december 2005 - 16:08 #1
Ups, den exception kom selvfølgelig da jeg forsøgte at åbne ITunes og ikke doom3 :)
Avatar billede daliwi Nybegynder
22. januar 2006 - 21:11 #2
Nå, det var ikke mange svar!
Lukker!!