Avatar billede zerocrash Nybegynder
19. december 2005 - 17:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Stofanet 1Mbit Flatrate - Webcam går død?

Hej eksperter..

Jeg sidder lige og undrer mig lidt - Jeg sidder på en 1024/256-flatrate linie fra stofa og har mit cam tændt meget af min tid online via MSN.

Nu kommer den store gåde.

Jeg kan sjældent holde en forbindelse online via webcam-samtaler - altså... cam'et bliver OFTE smidt af nettet selvom at msn kører ufortrødent videre.

Er der nogle der har oplevet det samme?

ELLER... At cam over MSN nærmest mister FPS i webcam-samtaler?? Det er et vildt underligt fænomen. Er der nogle der ved om det har noget med min upload forbindelse at gøre eller om stofa har noget at gøre med det her?

Kan se at min download kører fuldstændigt optimalt - kører nemlig netradio - 112Kbit-stream og her er ingen problemer. Hvis det altså har nogen indflydelse??

Håber nogle vil og kan hjælpe
Avatar billede zerocrash Nybegynder
19. december 2005 - 17:43 #1
De fleste gange cam ryger ligger min upload på msn - med cam helt nede omkring 5Kbit/s og typisk under. Også selvom jeg KUN har 1 samtale igang. Kan udemærket se modtagerens cam - altså er min download helt OK - men undrer mig over hvorfor min upload går ned eller simpelthen "fryser" cam'et!
Avatar billede zerocrash Nybegynder
21. december 2005 - 11:48 #2
lader tråden rulle til den 2. januar - ellers må jeg leve med dette underlige fænomen.
Avatar billede zerocrash Nybegynder
28. december 2005 - 02:46 #3
Det lader åbenbart ikke til at folk har en løsning på dette spm så kan ligeså godt lukke...

/lukket...