Avatar billede watergate Nybegynder
19. december 2005 - 14:41 Der er 1 kommentar

website som jeg mener at have fået virus fra

Hej Experter,

Jeg er helt overbevist om, at jeg fik spyware-malware-trojer mm. fra dette site: ( pas på, såfremt det er rigtigt ) www.freefootball.org

Er den en venlig sjæl der har forstand på det og kan af-eller bekræfte dette?

Nogle af mine bekendte mener ikke det er herfra og jeg vil gerne være 100 % sikker.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
19. december 2005 - 14:58 #1
Det er ikke utænkeligt, at du har reddet dig noget skidt fra den side. Den er særdeles snavset, med diverse tracking cookies osv. Min Spysweeper poppede op, og blokerede kommunikation med siden, med "spy communication shield". En god indikation på, at der foregår noget skummelt på siden. Så, KLIK IKKE PÅ DET LINK.