Avatar billede aner-intet Nybegynder
14. december 2005 - 18:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Phpbb forum skal flytte databasen over til et nyt domæne ?

Hejsa eksperter,
Jeg har købt et nyt domæne og har et forum jeg skal have flyttet over på det nye. Den er ca. på 90 mb. Dog fryser den når jeg vil uploade den. Jeg har forsøgt flere steder og det her må være stedet nogen kan hjælpe mig. Hvis der er nogen som gerne vil kigge på det vil jeg med glæde give hele min formue;)
Avatar billede jokkejensen Novice
14. december 2005 - 20:30 #1
Hej kender det godt..

Del manuelt dit sql dump op i mindre bidder... eller hvis det er hos en ordentlig host, så mail dumbet til dem, og bed dem importere det..

/JJ
Avatar billede aner-intet Nybegynder
19. december 2005 - 17:22 #2
Det er hos Surftown nu, de vil ikke:( jeg har fået en fra sharksforum til at fixe det..
Avatar billede jokkejensen Novice
19. december 2005 - 20:38 #3
så kan du bare selv dele den op i små bidder... af ca 5Mb stykket... tager da lidt tid, men kan da klares på en lille time..

Mvh
Avatar billede aner-intet Nybegynder
20. december 2005 - 00:44 #4
Jeg har slet ikke tjek på sådan noget, får ham til at fixe det håber han løser det. han har fået 200 kr.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
20. december 2005 - 11:29 #5
phpBB : Critical Error

Error creating new session

DEBUG MODE

SQL Error : 1054 Unknown column 'session_admin' in 'field list'

INSERT INTO phpbb_sessions (session_id, session_user_id, session_start, session_time, session_ip, session_page, session_logged_in, session_admin) VALUES ('60156b9129e4003fbb57ee54ce8eb79d', -1, 1135074536, 1135074536, 'd4f23871', 0, 0, 0)

Line : 172
File : sessions.php

Hva er denne fejl her ? er det måske fordi jeg skal ændre på noget ? har jo flyttet fra et gammel domæne ?
Avatar billede aner-intet Nybegynder
20. december 2005 - 18:09 #6
Nu har jeg rettet denne fejl og forummet er oppe at køre, MEN jeg kan ikke komme ind på admin panelet ? selvom jeg kan se den !?
Avatar billede jokkejensen Novice
20. december 2005 - 20:29 #7
luk den her tråd, smid et svar og accepter det selv, jeg kender desværre ikke til phpbb troubleshooting..

Men det er der garenteret andre der gør, held og lykke :)
Avatar billede aner-intet Nybegynder
22. december 2005 - 00:24 #8
Lukker :) Tak for hjælpen.