Avatar billede roma9000 Nybegynder
13. december 2005 - 14:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Salg af website

Hej, er der nogen der kender et godt sted at sætte et website til salg.

Sitet er et SMS-system, med et godt domæne og nogle gode referencer, samt nogle gode kunder.

Siden har indtil videre kørt som "fritidsfirma", men jeg har ikke længere tid til at køre det.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
13. december 2005 - 14:26 #1
Selvom det måske ikke er det mest oplagte, så er qxl.dk da en mulighed.
Lige pt. er demospasser.dk til salg derinde med højeste bud på 250.000 kr. Så det er ikke fordi det kun er småting og hobbyprojekter.

Men det er vel egentlig en virksomhed du sælger, så måske du kan finde noget inspiration på http://www.startguiden.dk eller http://www.startfirma.dk eller hvad de nu allesammen hedder.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
13. december 2005 - 14:27 #2
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
13. december 2005 - 14:32 #3
Avatar billede roma9000 Nybegynder
13. december 2005 - 14:45 #4
tak for svarene, men jeg vil helst ikke skilte alt for meget med domænenavnet, da jeg ikke vil skræmme de eksisterende kunder væk.

Jeg vil evt prøve at lave et anonymt indlæg på www.innovation-web.dk/salg eller på startfirma...

Jeg lader lige tråden være åben lidt endnu, hvis der skulle komme flere ideer
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
13. december 2005 - 14:51 #5
Jeg vil da gerne høre hvilket domæne det er..... Du kan sende til eric[snabel-a]konkurrencesvar.dk
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
25. december 2005 - 12:49 #6
Til en rettelse endte demopasser.dk på 1,7 mio men mindste pris var ikke nået ;)
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2006 - 17:52 #7
til roma9000 > hvad vil din pris på dit firma være ? kan være jeg har lyst til at købe..
Avatar billede roma9000 Nybegynder
09. januar 2006 - 07:35 #8
webiis> Jeg har fået solgt sitet, men tak for interessen