Avatar billede namasa Nybegynder
11. december 2005 - 06:29 Der er 8 kommentarer

-Videre udbygning af access

Nogen som kunne tænke sig at videre udbygge en opskriftsdatabase ?
Avatar billede mugs Novice
11. december 2005 - 06:37 #1
Hvilke funktioner tænker du på?
Avatar billede namasa Nybegynder
11. december 2005 - 07:12 #2
Skal have slettet noget data som ligger i databasen og nogle tabeller. Indbygget et leksikon og et modul så man kan beregne næringsværdi, pris mv. pr. opskrift. Ændret noget med kilde (hvor tingene kommer fra), mulighed for billed af opskrift og råvare.
Avatar billede mugs Novice
11. december 2005 - 07:18 #3
Det lyder tidskrævende og kan nok ikke gøres i eet hug. Men jeg vil da gerne se på det, men jeg er hængt op af arbejde i denne tid. Du har et uafsluttet spørgsmål der er over 4 år gammelt, så burde du ikke rydde lidt op, inden du kaster dig ud i noget nyt?

http://exp.dk/spm/107066

mugs@mail.dk, men du bliver nødt til at skrive lidt mere om hvad du ønsker, og husk at zippe db.
Avatar billede namasa Nybegynder
11. december 2005 - 07:56 #4
Ja. havde jeg åbenbart...ser lige om jeg kan få det med spørgsmål rettet..er lidt tid siden jeg har jongleret herinde
Avatar billede namasa Nybegynder
11. december 2005 - 07:58 #5
Ja og med hensyn til at det tager sin tid...så skal alt ikke laves på en gang..en til af gangen...Rom skal ikke bygges på en dag..
Avatar billede mugs Novice
11. december 2005 - 08:00 #6
OK prøv at sende din db med en forklaring - Skal på arbejde senere.
Avatar billede mugs Novice
17. december 2005 - 22:53 #7
Jeg har for nogle dage side fåer spørgerens database tilsendt og har normaliseret den. Desuden har jeg rettet i tabellerne så der ikke er redundante data.

Jeg har fået en ny db tilsendt, som ikke tager højde for mine rettelser. Bl.a. er der relationer der umuliggør en opdatering af data.

Desuden er det spørgsmål jeg refererer til 11/12 Kl 07:18 stadig ikke afsluttet.

Jeg vil ikke længere bruge tid på dette spørgsmål.
Avatar billede namasa Nybegynder
13. januar 2006 - 06:14 #8
ingen