Avatar billede mads375 Juniormester
10. december 2005 - 14:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

slette min mappe med min hjemmeside

Hejsa..
Jeg har en hjemmeside, hvor b-one er udbydderen.. Der er sket det at min mappe hvor min hjemmeside er lavet, fik jeg ikke over på en anden partion, da jeg vil formaterer mit c drev, så nu er den væk.. Jeg har lavet hjemmesiden i Frontpage 2003...
Er der på en mulig måde man kan downloade sin hjemmeside fra b-one til Frontpage. Eller kan man på en eller anden måde lave en ny mappe, så jeg får den ned på computeren og kan arbejde med det i Frontpage igen????.

Med Venlig HIlsen
Mads
Avatar billede jih Nybegynder
10. december 2005 - 14:41 #1
du kan gå ind via FTP og downloade alt ned til din HD igen..
Avatar billede innercitydk Nybegynder
10. december 2005 - 14:59 #2
Jeg har selv b-one som webhost.. Åbn din browser og skriv ftp://ditdomæne.dk
Herefter skulle der gerne poppe et vindue frem hvor du skal skrive dit brugernavn og password. De står i den velkomstmail b-one sendte til dig da du registrerede hjemmesiden. Hvis der ikke popper et vindue frem skal du trykke på filer og vælge "log på som" herefter gør du som før beskrevet.
Når du er logget på kan du se alle de filer der hører til hjemmesiden. Marker dem alle og vælg kopier. Herefter laver du en ny mappe på din pc f.eks c:\html\webside Her skal du så indsætte filerne enten ved at højreklikke et sted i mappen og vælge sæt ind, eller trykke Ctrl V. Herefter kan du åbne frontpage og vælg åbn fil og led den hen på den html fil du vil åbne i den mappe du netop har lavet..

Vh Nicki
Avatar billede innercitydk Nybegynder
10. december 2005 - 16:01 #3
Hva så kan du få det til at spille
Avatar billede mads375 Juniormester
10. december 2005 - 16:21 #4
Hej, tak for hjælpen, men når jeg har logget ind, kommer alle ikonerne frem..
Skal jeg gå ind i "Webcreator" eller "Filemanager"...?? Jeg har prøvet filemaneger, men der kommer de ikke til at ligge som html fil, men en web fil..
Avatar billede innercitydk Nybegynder
10. december 2005 - 16:29 #5
alle ikonerne?! Du skal ikke logge ind igennem brugerpanelet på b-one, men i browseren som jeg beskrev.. Derinde markerer du bare alt hvad der er ok kopierer det ned på din harddisk herefter kan du finde filen der skal åbnes gennem frontpage ved at kigge mapperne igennem
Avatar billede mads375 Juniormester
10. december 2005 - 16:40 #6
har fundet ud af, tak skal du have.
Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede innercitydk Nybegynder
10. december 2005 - 16:50 #7
Nice ;D