Avatar billede thomaxz Nybegynder
08. december 2005 - 09:45 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Gratis hmlt editor itl windows med

Nolge der kender en gratis html editor til windows xp med inbygget syntaks farvning og ftp client?
Avatar billede thomaxz Nybegynder
08. december 2005 - 09:46 #1
glemte lige at sige, at det er hmlt+php syntaks farvning der skal være som minium.
Avatar billede jih Nybegynder
08. december 2005 - 09:53 #2
jeg bruger selv textpad til en række ting.. html, php, java.. sådan nogle ting.. link:
http://www.textpad.com/
Avatar billede hmann Nybegynder
08. december 2005 - 10:07 #3
Avatar billede jih Nybegynder
08. december 2005 - 10:11 #4
nu ved jeg ikke hvor stabil phpdesigner er (ingen kritik), men den ser meget bedre ud en textpad. textpad er bare sådan noget simpelt noget som jeg kun bruger istedet for notepad, siden det alligevel er så hurtigt at loade op.. ellers bruger jeg ultraedit-32, men det er ikke freeware..
Avatar billede thomaxz Nybegynder
09. december 2005 - 08:10 #5
Php Designer ser rigtig nice ud, det er nok det bested bud :P
Tak.