Avatar billede simonsenpq Nybegynder
07. december 2005 - 02:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

MP3-filer - kun 32kbps og kan ikke afspilles

Jeg har nogle problemer med nogle mp3-filer. De fylder 4-5 mb, 32kbps bithastighed og kan åbnes i Mediaplayeren. Når jeg forsøger at afspille filerne hører jeg ingenting (men det vises somom den afspiles) og længden vises til at være omkring 10 minutter.

Filerner er fra forskellige kilder, så jeg tror problemet er min computer. Et manglende codec eller lignende? Kan jeg få dem til at virke?
07. december 2005 - 08:37 #1
Generelt: Prøv også med www.winamp.com 's program...
15. december 2005 - 06:41 #2
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede simonsenpq Nybegynder
17. december 2005 - 22:16 #3
Problemet er det samme i winamp. Opgiver. Lukker.
Avatar billede uffesteenberg Novice
20. december 2005 - 10:04 #4
Prøv evt. at konvertere dem til et andet format eller bare til mp3 igen med f.eks. db Power Amp Music Converter (gratis på google)... det har tidligere hjulpet mig.
Avatar billede simonsenpq Nybegynder
05. maj 2006 - 16:17 #5
Fik mig endelig taget sammen og forsøgte ovennævnte - det hjælp ikke... Har givet op.
Avatar billede uffesteenberg Novice
05. maj 2006 - 17:00 #6
Mærkeligt... men 32kbps er også MEGET ringe lydkvalitet... 192 som minimum ville jeg mene...

PS: Hvis du vil checke om det er din computer den er gal med, så kan du da evt. sende et par af dem til mig - så skal jeg se om jeg kan spille dem...
Avatar billede simonsenpq Nybegynder
05. maj 2006 - 17:30 #7
Har prøvet på to forskellige computere...
Avatar billede uffesteenberg Novice
05. maj 2006 - 17:58 #8
OK.. så er det nok mp3-filerne, dr er noget i vejen med :-(