Avatar billede huset Praktikant
06. december 2005 - 17:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Forslag til nyt design

Som nok en del efterhånden nok ved på eksperten, så har jeg et site omkring laptops. Mit nuværende design er ved at sætte nogle begrænsninger, og overvejer at skifte det ud efter nytår hvis jeg finder et bedre alternativ :(

Har ledt og ledt bl.a på http://www.templatesmonster.com/ men er ikke faldet for noget endnu.

Kunne du have et forslag eller gode råd til et evt nyt design?
Avatar billede dennism Nybegynder
06. december 2005 - 17:15 #1
Kan vi få et link til den nuværende side, så vi har noget at vurdere udfra?
Avatar billede huset Praktikant
06. december 2005 - 17:44 #2
Avatar billede carsten_mc Nybegynder
07. december 2005 - 09:40 #3
Jer er en medejer af et hjemmeside firma, ved navn CLC Design. Så hvis du er intersseret, og er villig til at betale en lille sum, kan vi lave et forslag til din hjemmeside.
Avatar billede huset Praktikant
07. december 2005 - 10:58 #4
Hvilken sum snakker vi om, og vil I have jeg skal betale for et forslag jeg evt ikke kan lide?
Avatar billede carsten_mc Nybegynder
07. december 2005 - 12:57 #5
Du skal kun betale hvis du kan lide designet. Vi laver gerne 2-3 designs, så du har lidt at vælge imellem. Prisen aghænger af hvor meget vi skal lave.
Avatar billede huset Praktikant
07. december 2005 - 13:30 #6
Lyder fair. Vil intet binde mig til, men vil gerne se nogle forslag som kunne passe til emnet.

Du kan maile mig på areox@dam.mail.dk
Avatar billede huset Praktikant
08. december 2005 - 08:17 #7
Her sker vist ikke mere.
Avatar billede carsten_mc Nybegynder
08. december 2005 - 08:19 #8
Ok. Hvornår skal du bruge den, og har du en ide om hvilke farver, og menuer der skal være på siden? Så hvis du kan sende mig en mail, med hvilke farver, og sider der skal være, er vi godt på vej til at have lavet en hjemmeside.
Min email er: carsten.meldgaard@gmail.com
Avatar billede huset Praktikant
08. december 2005 - 11:20 #9
Mail sendt
Avatar billede huset Praktikant
10. december 2005 - 08:49 #10
Venter stadig på svar på mail
Avatar billede huset Praktikant
16. december 2005 - 13:22 #11
Venter stadig på et fornuftigt forslag fra Carsten